Klienci TFI Allianz Polska zdalnie potwierdzą tożsamość
TFI Allianz Polska udostępnił klientom całkowicie zdalne korzystanie ze swojej oferty produktów inwestycyjnych. Było to możliwe dzięki zastosowaniu bezpłatnej aplikacji eDO App, stworzonej przez...
PZU Zdrowie wspiera polskie medtechy
Podczas konferencji „AI w Zdrowiu” 8 czerwca 2021 r. odbyła się premiera drugiej odsłony raportu Top Disruptors in Healthcare opracowanego przez Polską Federację Szpitali...
Firmy inwestujące w IT rozwijają się pięciokrotnie szybciej
Technologiczni prymusi rozwijają się w tempie pięciokrotnie wyższym niż firmy, które do tematu cyfryzacji podchodzą opieszale – donosi Accenture, firma specjalizująca się w doradztwie...
Dobra cena to lepsze doświadczenia klienta
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk, Łukaszem Libudą i Waldemarem Razikiem z SAS
Aleksandra E. Wysocka: – Co właściwie oznacza dobra cena w ubezpieczeniach? Co to znaczy...
Sztuczna inteligencja ogląda zdjęcia
W LINK4 od dłuższego czasu testujemy technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Jednym z obszarów tej technologii, który przeszedł drogę od koncepcji, przez test i kalibrację...
Cyberbezpieczeństwo i chmura technologicznymi priorytetami ubezpieczycieli
Pomimo przyspieszenia procesu digitalizacji branża ubezpieczeniowa musi poradzić sobie z brakami cyfrowymi, które uwypukliła pandemia. Przyśpieszona transformacja cyfrowa sektora zmieniła priorytety branży w zakresie...
Compensa uruchomiła Portal Klienta w ubezpieczeniach zdrowotnych
W maju tego roku Compensa wdrożyła platformę dla klientów korzystających z ubezpieczenia zdrowotnego Compensa Multi Zdrowie. Portal Klienta Compensa24 umożliwia łatwe umawianie wizyt, wysyłanie...
Gotowy produkt czy rozwiązanie dedykowane? Kilka słów o zaletach wdrożeń produktowych
W dzisiejszych czasach cyfrowa transformacja z wielu powodów jest procesem nieuniknionym. Jednym z jej elementów jest zmiana sposobu działania poprzez wprowadzenie technologii do codziennego...
Sztuczna inteligencja ma coraz szersze zastosowanie w likwidacji szkód PZU
PZU sięgnął po kolejne narzędzie do likwidacji szkód oparte na sztucznej inteligencji. „Ai’systent Mobilnego Eksperta” potrafi sporządzić wstępną kalkulację naprawy uszkodzonego pojazdu na podstawie...
PIU stworzyła standard chmury dla branży ubezpieczeniowej
Polska Izba Ubezpieczeń wraz z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji wypracowała standard chmury obliczeniowej dla branży ubezpieczeniowej. Ma on postać zbioru zasad przygotowania i...