Technologia - Strona 43 z 62 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach według EIOPA

Niedawno Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) opublikował wyjątkowo interesujący raport zatytułowany Artificial Intelligence Governance Principles: Towards Ethical and Trustworthy Artificial...

MojePZU dla użytkowników telefonów Huawei

Posiadacze najnowszych smartfonów Huawei mogą już korzystać z platformy mojePZU – serwisu samoobsługowego, za pośrednictwem którego klienci ubezpieczyciela mogą załatwić zdalnie większość spraw. Jest...

Sollers Consulting: Nowe inicjatywy na dwudziestolecie działalności

Podczas 11. edycji spotkania Winetasting firma doradztwa biznesowego i informatycznego Sollers Consulting ogłosiła, że zwiększa swoje zdolności technologiczne, aby lepiej wspierać ubezpieczycieli i banki....

Od SaaS(a) do biurka – gdzie naszym danym będzie najlepiej

Miałem okazję rozmawiać niedawno z osobą żywo zainteresowaną skorzystaniem z naszego rozwiązania do obsługi kancelarii brokerskiej. Wszystko ładnie, pięknie, zakres możliwości systemu zachwycał, dopóki...

Jak sztuczna inteligencja może zapobiegać wypadkom i zmniejszyć straty ubezpieczycieli?

Parlament Europejski informuje, że w samym 2020 r. straty branży transportowej wyniosły 9 mld euro. Sztuczna inteligencja potrafi przyczynić się do zminimalizowania ich aż...

Generali dostrzegło potencjał Insly

Generali jako pierwszy ubezpieczyciel na polskim rynku postanowiło wykorzystać potencjał narzędzia Insly dla agentów – kalkulatora i CRM –  i udostępniło za jego pośrednictwem ...

Czatbot HR na stałe w PZU

PZU zakończył testy czatbota w obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad...

Lubię pytania, ale nie cierpię kwestionariuszy

Ciężka sprawa z tymi kwestionariuszami. Ileż razy rozmawialiśmy z klientami o ryzyku (nie tylko cyber), by na koniec rozmowy usłyszeć zdanie: „pan/pani prześle ofertę”,...

Telemedycyna w ubezpieczeniach – jak wykorzystać potencjał technologiczny do zwiększania zysków? 

Cyfryzacja to proces, który stale postępuje we wszystkich gałęziach gospodarki. Nie ominął również branży ubezpieczeniowej, choć droga do technologicznej transformacji sektora okazała się trudna,...

Autounderwriting ułatwi klientom MetLife dostęp do ochrony ubezpieczeniowej

MetLife wprowadza autounderwriting – automatyczny proces oceny ryzyka ubezpieczeniowego. W efekcie wdrożenia nowego rozwiązania procesowanie wniosków o ubezpieczenie na życie składanych przez klientów odbywać...
18,177FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie