Technologia - Strona 50 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Voicebot zamiast windykatora w Link4

W Link4 zakończyły się testy voicebota przypominającego klientom o zaległościach za polisę. Robot kontaktuje się z ubezpieczonym jeszcze przed rozpoczęciem windykacji należności – poinformował...

Automatyczna wypłata w samodzielnej likwidacji szkód Compensy

W grudniu ubiegłego roku Compensa TU wdrożyło nową funkcjonalność: automatyczną wypłatę w procesie samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych, majątkowych i NNW. Umożliwia ona wypłatę odszkodowania...

Aviva zaoferuje automatyczne płatności Blikiem

W Avivie trwają prace nad wzbogaceniem serwisu obsługi klientów MojaAviva o nowe funkcjonalności. Jeszcze w tym miesiącu ubezpieczyciel udostępni klientom opcję automatycznych  płatności za...

Zrobię porządek z danymi!

Wielu z nas nowy rok traktuje jako szansę na zmianę w imię zasady: nowy rok, nowy ja. Znane są opowieści osób związanych z branżą...

astorya.io rozszyfrowuje mapę innowacji PZU

W astorya.vc od kilku lat przyglądamy się start-upom oraz zespołom innowacji w ubezpieczeniach w Europie i w Polsce. Działają one bardziej lub mniej otwarcie....

Polisy Beesafe przechowywane w smartfonie

Beesafe, marka należąca do Vienna Insurance Group Polska, rezygnuje z papierowych polis, oferując klientom pobranie i zapisanie potwierdzenia zawarcia umowy w portfelu cyfrowym Apple...

Moc technologii w ubezpieczeniach korporacyjnych

Technologia internetu rzeczy, bezprzewodowej komunikacji, rozwiązań chmurowych i uczących się algorytmów pozwalają na zastosowanie nowoczesnej smart polisy, która czynnie zabezpiecza każdy obiekt przemysłowy i...

Sollers Consulting wsparł Sagę we wdrożeniu nowego portalu dla klientów

Saga, brytyjski ubezpieczyciel oferujący m.in. polisy turystyczne, w ramach programu transformacji uruchomił nowy portal cyfrowy, którego celem jest poprawa jakości obsługi klienta. Narzędzie, które...

Chatbot jako agent sprzedaży i obsługi klienta na Messengerze

Przypomnijmy, że chatbot program komputerowy, którego zadaniem jest prowadzenie rozmowy z użytkownikami za pomocą interfejsu tekstowego. Używa on przy tym zdefiniowanych formatów tekstowych lub...

40 milionów na wyciągnięcie ręki – ekonomia behawioralna w praktyce

W obecnych czasach nie trzeba już nikogo przekonywać, że jako konsumenci nie działamy w sposób racjonalny oraz że koncepcja homo oeconomicus definiująca człowieka jako...
18,058FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie