Technologia - Strona 50 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Nowe funkcjonalności portalu i-rolnik.pl

Zgłoszenie szkody, sprawdzenie jej statusu i monitorowanie przebiegu – takie nowe możliwości portal i-rolnik.pl udostępnia właścicielom gospodarstw rolnych będącym klientami Concordii Polska-Grupa Generali. Platforma jest...

Czatbot HR na stałe w PZU

PZU zakończył testy czatbota w obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad...

Phishing – największe zagrożenie dla cyberbezpieczeństwa

Koszty cyberincydentu dla firmy mogą być ogromne i decydować o jej przyszłości. Myślenie wyłącznie o kosztach chwilowego przestoju przedsiębiorstwa to częsty błąd popełniany przez...

Polisa PKO Życie już jest dostępna w aplikacji IKO

PKO BP umożliwił zakup swojego nowego ubezpieczenia na życie za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO. W apce można kupić ubezpieczenie, a także sprawdzić szczegóły polisy...

Cyberbezpieczeństwo i chmura technologicznymi priorytetami ubezpieczycieli

Pomimo przyspieszenia procesu digitalizacji branża ubezpieczeniowa musi poradzić sobie z brakami cyfrowymi, które uwypukliła pandemia. Przyśpieszona transformacja cyfrowa sektora zmieniła priorytety branży w zakresie...

Unilink inwestuje w technologię

Grupa Unilink zakupiła zorganizowaną część przedsiębiorstwa ProService Finteco, w skład którego wchodzi doświadczony zespół oraz zaawansowane systemy informatyczne dla sektora ubezpieczeń. Nowe rozwiązania pozwolą...

Tensorflight pozyskał środki na rozwój i ekspansję

Insurtech Tensorflight zamknął rundę inwestycyjną serii A, pozyskując w ramach finansowania  kilka milionów dolarów. Inwestycja prowadzona była przez QBE Ventures i objęła nowych inwestorów:...

Aviva zaoferuje automatyczne płatności Blikiem

W Avivie trwają prace nad wzbogaceniem serwisu obsługi klientów MojaAviva o nowe funkcjonalności. Jeszcze w tym miesiącu ubezpieczyciel udostępni klientom opcję automatycznych  płatności za...

Punkta usprawni proces sprzedaży dzięki marketowi Polskie Polisy

Grupa Punkta wdrożyła market ubezpieczeniowy przygotowany przez Polskie Polisy. System działa w oparciu o rozwiązanie iBoosterAPI, poprzez które jest on zintegrowany z większością towarzystw ubezpieczeń.  Rozwiązanie...

Nationale-Nederlanden: Nowe technologie zmienią wiele aspektów naszego życia

Z raportu „Rodzina Przyszłości” opracowanego przez DELab UW na zlecenie Nationale-Nederlanden wynika, że w dobie kryzysu ponad jedna trzecia badanych rodzin zaczęła wyraźnie częściej...
18,058FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie