Sztuczna inteligencja podbija branżę ubezpieczeniową
Nie wystarczy już tylko dobrze obsłużyć klienta. W świecie cyfrowym trzeba to zrobić zarówno szybko, jak i sprawnie, aby klient nie czekał na świadczenie...
Signius wraz z DomData wprowadzą e-podpis do aplikacji biznesowych
Właściciel platformy Signius Professional do zdalnego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji tożsamości nawiązał współpracę z dostawcą systemów informatycznych DomData. Jej efektem jest integracja narzędzia do...
Quantee wdrożyło machine learning dla UKNF
Od końca 2021 r. Urząd Komisji Nadzoru Finansowego korzysta z narzędzia machine learning, wspierającego realizację procesu weryfikacji wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych. Instrument został wdrożony we...
MedApp i Laven rozpoczynają współpracę w zakresie wykorzystania technologii CarnaLife Holo
MedApp i Laven nawiązały współpracę, dzięki której pacjenci zyskają lepszy dostęp do zabiegów z użyciem technologii holograficznego obrazowania danych diagnostycznych. Rozwiązanie stworzone przez MedApp...
Cyfrowy bliźniak w przewidywaniu niepożądanych zdarzeń produkcyjnych
Czwarta rewolucja przemysłowa nadaje zupełnie nowe oblicze automatyzacji, monitorowaniu i analizie łańcucha dostaw poprzez wykorzystanie inteligentnych technologii, takich jak przemysłowy internet rzeczy (IIoT) i...
Cyberaudyt w szacowaniu ryzyka ubezpieczeniowego
Raport Global Risk 2022 określa incydent bezpieczeństwa jako jedno z dziesięciu zagrożeń, których możliwość wystąpienia wzrosła od początku kryzysu Covid-19. Co więcej, 85% liderów...
Specjaliści od data science potrzebni od zaraz
W polskich firmach na 10 tysięcy pracowników jest średnio tylko 8 specjalistów w zakresie sztucznej inteligencji. 60% przedsiębiorstw ma mniej niż 10 ekspertów w...
Signius: Podpis kwalifikowany na selfie
Signius wprowadza na swojej platformie unikatową na polskim rynku technologię, dzięki której nawet w 2 minuty, z dowolnego miejsca na świecie, będzie można uzyskać...
W jakie technologie warto zainwestować, gdy musimy wybierać?
Współczesna gospodarka napędzana jest marketingiem. Ogółem jest to dobra tendencja. Istnieje wiele wspaniałych i poprawiających nasze życie produktów, o których istnieniu nawet byśmy nie...
Jaki powinien być bot?
Rozwój chatbotów w branży ubezpieczeniowej jest nieunikniony, a klienci przyzwyczajają się do ich obecności. Już w 2019 r. aż 43% konsumentów czuło się komfortowo,...