Technologia - Strona 63 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Automatyzacja likwidacji szkód – ewolucja czy rewolucja?

Od ponad 40 lat procesy obsługi szkód i roszczeń w Polsce przechodzą ewolucję – od centralizacji procesów, poprzez wprowadzenie obsługi telefonicznej, stopniową eliminację papieru,...

Skończmy z fikcją wielkiego rozwoju IT na rynku brokerskim

Od początku mojej kariery zawodowej pracowałam przy systemach IT do obsługi programów grupowych – nazwę je systemami IT pośredników na potrzeby tego tekstu. Najpierw...

SuperAgent – kompletny ekosystem dla Twojej multiagencji

SuperAgent to program, który został stworzony z myślą o polskim rynku ubezpieczeń. Bez względu na to, czy jesteś agentem wyłącznym, czy posiadasz dużą multiagencję...

Tensorflight analizuje szkody wojenne w budynkach na Ukrainie

Rozwiązania polskiego insurtechu Tensorflight pomagają Kijowskiej Szkole Ekonomii w wycenie szkód w nieruchomościach, powstałych wskutek działań wojennych. Technologia wykorzystująca algorytmy uczenia maszynowego przeanalizowała już...

KNF stworzyła platformę e-learningową poświęconą fintechowi

12 stycznia 2022 r. ruszyła platforma e-learningowa na stronie fintech.gov.pl. Celem rozwiązania opracowanego przez Komisję Nadzoru Finansowego jest wyjaśnienie w przystępny sposób uczestnikom rynku...

Polskie insurtechy wspólnie zaoferują innowacyjną technologię dla ubezpieczeń

Sandis, autor aplikacji do dystrybucji ubezpieczeń, oraz Quantee, dostawca opartej na sztucznej inteligencji platformy do taryfikacji produktów ubezpieczeniowych zawarły strategiczne partnerstwo. W ramach współpracy...

Nasz świat stanął na rozdrożu

Reakcje ubezpieczycieli w trakcie kryzysu Covid-19 i po nim wpłyną na kształt branży na kolejne 20 lat. Fakt, że dzieje się to w tym samym czasie,...

CRM – klucz do efektywnego zarządzania relacjami z klientami

Firmy ubezpieczeniowe muszą sprostać rosnącym oczekiwaniom, co wymaga zastosowania nowoczesnych narzędzi. Jednym z nich jest CRM, który działa jak centralna baza danych, gromadząc informacje...

AI nasila niepokoje dotyczące cyberbezpieczeństwa

Rozwój AI zwiększył skalę zagrożeń, na które pracownicy nie są wystarczająco przygotowani. Z badania „Human Risk in Cybersecurity” przeprowadzonego przez EY wynika, że 80%...

Allianz: Klienci mogą opłacić składki powtarzalne BLIKIEM

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Z tej opcji mogą skorzystać posiadacze większości indywidualnych...
18,482FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie