Technologia rozszerza możliwość kontaktu z marką, ale jej nie zastępuje
Co drugi klient firm ubezpieczeniowych korzysta przynajmniej z trzech kanałów zakupowych przy wyborze oferty, jednak tradycyjne metody kontaktu wciąż dominują – podaje raport PIU...
VSoft oferuje nowoczesny system obsługi likwidacji szkód i wsparcia assistance
Procesy związane z obsługą szkód to nieodłączny element ubezpieczeniowej codzienności. Mnogość zleceń i zadań do wykonania sprawia, że praca mobilnych zespołów zajmujących się oględzinami,...
Jak skrócić ścieżkę zakupową do 60 sekund?
Wprowadzenie nowej marki na rynek i skrócenie ścieżki zakupowej do 60 sekund to największe wyzwanie dla zakładów ubezpieczeniowych. Jak prawidłowo wdrożyć sprzedaż polis komunikacyjnych...
Podwójne uwierzytelnianie w Portalu Pacjenta Saltus Ubezpieczenia
Saltus Ubezpieczenia wdrożył zaawansowane rozwiązanie zabezpieczające dane klientów w Portalu Pacjenta, gromadzącym wrażliwe dane, np. historię wizyt lekarskich. Dzięki współpracy z firmą Secfense wprowadzono...
Digitalizacja i modernizacja – potrzebne szybkie i zdecydowane działania
W czasach nagłych zmian i ciągłej niepewności ubezpieczyciele pozostają opoką bezpieczeństwa finansowego. Właśnie dlatego coraz ważniejsze staje się dla nich podnoszenie poprzeczki na polu...
Leadenhall: LIS wspiera sprzedaż
Leadenhall Insurance System, w skrócie LIS, to nowa platforma transakcyjna, która jest efektem ponad 24-miesięcznej pracy zespołu ekspertów, począwszy od specjalistów UX i analityków,...
Potencjalne roszczenia związane z awarią oprogramowania CrowdStrike i Microsoft Windows
W piątek 19 lipca doszło do poważnej awarii systemów operacyjnych Microsoft Windows, spowodowanej problemami z aktualizacją oprogramowania zabezpieczającego dostarczanego przez firmę CrowdStrike. Globalna awaria...
Wykorzystanie danych i analityki geoprzestrzennej w scoringu ubezpieczeniowym nieruchomości
Dane i analizy geoprzestrzenne znajdują coraz szersze zastosowanie na polu biznesowym. Pomagają firmom się rozwijać, świadczyć dedykowane, coraz wyższej jakości usługi i być o...
PZU wypłaca odszkodowania BLIKIEM
Wypłata odszkodowania na numer telefonu, nawet jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej z pracownikiem lub kilka sekund po jej zakończeniu – takie nowe rozwiązanie testuje...
PZU Zdrowie wspiera prezentacje medtechów
Już po raz trzeci PZU Zdrowie objął patronatem raport „Top Disruptors in Healthcare” – jedyną publikację, która opisuje polski sektor medtech. Dokument przedstawia startupy,...