Uczennice z Warszawy na podium II Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej

0
346

Zapadło rozstrzygnięcie w drugiej edycji Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Na podium konkursu stanęły wyłącznie uczennice warszawskich szkód. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez multiagencję ubezpieczeniową Unilink była „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Blisko 500 nastolatków z całej Polski zgłosiło się w tym roku do udziału w Szkolnej Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej. To trzykrotnie więcej niż w zeszłorocznej edycji. W rywalizacji startowali uczniowie klas 6–8 szkół podstawowych. W projekt aktywnie włączyli się również sami agenci, którzy szeroko promowali olimpiadę, a także prowadzili lekcje dotyczące ubezpieczeń w szkołach.

– Cieszy nas tak duże zainteresowanie olimpiadą, która miała na celu propagowanie wiedzy ubezpieczeniowej wśród młodzieży. Jesteśmy zdania, że edukacja ubezpieczeniowa jest przejawem dbania i troski o klienta. Dlatego szczególne podziękowania należą się naszym ambasadorom akcji – agentom Unilink, którzy bardzo zaangażowali się w projekt, m.in. przeprowadzając warsztaty ubezpieczeniowe w szkołach oraz promując zapisy do udziału w olimpiadzie. To lokalni bohaterzy, cieszymy się, że jako Unilink mogliśmy ich wesprzeć materiałami edukacyjnymi i promocyjnymi, by jeszcze mocniej zaistnieli wśród miejscowej społeczności – powiedziała Agnieszka Błoch, dyrektor Departamentu Marketingu i PR  Unilink.

Poziom rywalizacji był bardzo wysoki. W ostatnim etapie olimpiady wzięło udział 115 uczniów, z czego aż 95 uczniów uzyskało wynik na poziomie minimum 90%. Laureatkami trzech pierwszych miejsc zostały uczennice z warszawskich szkół.

  • I miejsce – Ewa z Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 92 w Warszawie
  • II miejsce – Martyna ze Szkoły Podstawowej nr 150 w Warszawie
  • III miejsce – Amelia ze Szkoły w Chmurze w Warszawie

Uczennice, które stanęły na podium, oprócz praktycznej wiedzy ubezpieczeniowej, zdobyły: smartwatcha firmy Garmin, drukarkę wielofunkcyjną HP, głośnik JBL oraz ubezpieczenie NNW.

Placówką, która zgłosiła najwięcej podopiecznych do udziału w olimpiadzie okazała się Szkoła Podstawowa nr 2 w Luboniu. 14 czerwca nastąpiło uroczyste przekazanie nagród przez przedstawicieli Unilink oraz partnerów projektu.

– Czuję satysfakcję, że udało mi się zaciekawić tematyką ubezpieczeniową tylu uczniów i zachęcić ich do udziału w olimpiadzie. Jestem niesamowicie dumna, że aż czwórka nastolatków z naszej szkoły została laureatami olimpiady! – komentuje Justyna Ofierzyńska, agentka ubezpieczeniowa Unilink.

Partnerami Olimpiady były Wiener, Signal Iduna i InterRisk. Ten ostatni od wielu lat angażuje się w działania mające na celu edukowanie społeczeństwa w zakresie tematyki ubezpieczeniowej.

– Cieszymy się, że InterRisk był jednym z Partnerów Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Jestem przekonany, że wspólnie z Unilink i agentami, realnie przyczyniliśmy się do zwiększenia świadomości ubezpieczeniowej wśród młodego pokolenia.  – stwierdził Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.

– Partnerstwo na rzecz edukacji ubezpieczeniowej młodzieży jest kluczowe, by wprowadzić realną zmianę w tym obszarze – dodała Agnieszka Kiełbasińska, prezes zarządu Signal Iduna Polska.

– W Ogólnopolskiej Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej postawiliśmy z Unilink na praktyczne zagadnienia, bliskie uczniom. Cieszymy się z tak dużego zainteresowanie tą inicjatywą. Budowanie kompetencji finansowych i świadomości ubezpieczeniowej wśród dzieci i młodzieży jest dla Wienera niezwykle ważne, a Olimpiada i kampania edukacyjna wokół niej zorganizowana wspierają naszą misję edukacyjną – podkreślił Krzysztof Kulasza, menedżer ds. komunikacji Wiener.

(AM, źródło: InterRisk)