Nowy klient w dobie pandemii

Obojętnie, jak duży będziesz miał portfel klientów, i tak cały czas musisz docierać do nowych. To jest droga na szczyt. Czy praca...

Długi marsz

Kiedy w 1934 r. wojska komunistów zdołały przebić się przez pierścień wrogiej armii Czang Kaj-szeka i rozpoczęły marsz w kierunku północnych Chin,...

Pozwól celowi wyznaczyć ciebie

Na Kongresie Sprzedaży PZU zastanawiam się, co tak naprawdę różni osoby osiągające najwięcej od reszty śmiertelników. O tym samym rozmyślam, słuchając wystąpienia...

Najszybszy sposób na nową produkcję

Mam wrażenie, że my, agenci bardzo często boimy się telefonu. Boimy się kontaktu z klientem, szczególnie naszym. Długo zastanawiałem się, dlaczego tak...

Jak pomogłem agentowi zdobyć pierwszych 120 fanów na Facebooku

Ważne! To nie liczba fanów, like’ów, komentarzy czy wyświetleń wideo jest ważna. Zawsze na koniec dnia liczą się relacje, przeradzające się później...

Rolnicy? Przez internet? Niemożliwe! A jednak…

Jedna z multiagentek, z którymi współpracuję, zgłosiła chęć pozyskiwania klientów na ubezpieczenia upraw rolnych. Ta współpraca to kolejny krok w projekcie „Generalnie...

Przewodnik sukcesyjny – co to takiego?

Ubezpieczenie na życie i testament są uzupełniającymi się składnikami przekazania majątku. Czy na wystarczają, aby skutecznie i bez większych przeszkód dokonać sukcesji...

Co teraz „żre”?

Postaram się odpowiedzieć, które technologie „żrą” obecnie w obszarze likwidacji szkód i obsługi klienta. Antyprzykłady

Myślisz, że jesteś leniwy? A jednak to coś innego

Czy są w twoim życiu istotne sprawy, które odkładasz na „kiedy indziej”? Porządek w papierach, telefon do ważnego klienta? A może już...

Jak pomóc agentowi w uruchomieniu dodatkowej sprzedaży

W jednym z ostatnich artykułów obiecałem, że wrócę do tematu x-sellingu, czyli do idei wykorzystania kontaktu z klientem w ramach rozszerzenia działań...

Popularne posty z kategorii: Inspiracje

13,600FaniLubię
557ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie