Misselling kwitnie wiosną, ale przez cały rok też miał się doskonale
Misselling definiowany jest różnie, w literaturze fachowej nazywany jest naruszeniem norm etycznych oraz prawnych, które towarzyszą procesom sprzedażowym, a także świadomym wprowadzaniem klienta w...
Na co zwracać uwagę przy poszukiwaniu kandydatów na agentów
Jak wiemy, każdy menedżer sprzedaży jest odpowiedzialny za wygenerowanie z zespołem określonego wyniku. Dlatego codzienną aktywnością stara się zmotywować członków zespołu do wzmożonej pracy...
Pośrednik musi czuć branżę IT
W artykule z „GU” nr 22 (z 30 maja 2022) opisywałem ubezpieczenie dla kontraktorów IT. Dzisiaj chciałbym skupić się na ubezpieczeniu OC zawodowej i...
Co decyduje o wizerunku?
Od dwóch dekad buduję wizerunek firm z branży usług finansowych. W tym czasie ubezpieczyciele i firmy tworzące nasz rynek zrobiły na tym polu olbrzymi...
Lista przebojów osłabiania sieci sprzedaży
Nie raz zapewne słyszałeś zdanie: praca sprzedawcy to jeden z najtrudniejszych zawodów, jakie można wykonywać. To fakt, że większość osób słabo radzi sobie z...
Be digital, ale czy go digital?
O ile XXI wiek charakteryzuje „przyspieszenie” technologiczne na niespotykaną dotąd skalę, o tyle okres pandemii Covid-19, trwającej od ponad dwóch lat, stał się silnym...
OFA: Bądźmy partnerami
Prowadzę multiagencję w Policach. Patrzę na pracę agencyjną trochę z innej perspektywy, ponieważ większość umów, które posiadam z towarzystwami ubezpieczeniowymi, jest podpisana bezpośrednio z...
Rewolucja w rekomendacjach
Pracuję w branży ubezpieczeniowej od dziesięciu lat. Jedni powiedzą, że to krótko, inni wręcz przeciwnie – stwierdzą, że to kawał czasu. Dziesięć lat wystarczy...
Jak ważne jest doświadczenie klienta?
O tym, co kształtuje doświadczenia konsumentów, traktuje raport Customer ExperienceDrivers – badanie Deloitte we współpracy z firmą Medallia. Raport udziela odpowiedzi na pytanie postawione...
Biznesowa ciągłość, ale z sercem
Po dwóch latach pandemii mieliśmy wrażenie, że już niewiele może nas zaskoczyć, i jak to się mówi w internetowym slangu: „umiemy w nową normalność”....