Inspiracje - Strona 16 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Nasze historie życiowe to najlepszy argument w sprzedaży ubezpieczeń

Początek tego artykułu powinien zaczynać się od mojej osobistej historii: „Gdy miałem pięć lat, moja mama zmarła na białaczkę. Konsekwencje, jakie spotkały moją rodzinę...

Cel to przygoda, a nie finał

Większość z nas pragnie osiągnąć coś wielkiego – zdobyć wymarzoną pracę, schudnąć, napisać książkę. Problem polega na tym, że często utykamy w przekonaniu, że...

Osobisty manifest, czyli dlaczego jestem ubezpieczeniowcem

W zeszłym roku do mojego zespołu trafiło dwóch nowych współpracowników. Z różnych miejsc, z różnych środowisk. Jeden kompletnie bez doświadczenia w sprzedaży, pracował głównie...

Pośrednik brokerowi agentem

Jeżeli chcesz się czegoś o sobie dowiedzieć, wpisz w wyszukiwarkę nazwę firmy, z którą współpracujesz, i dopisz „opinie”. W dzisiejszym świecie to jedno słowo...

Jak wygląda przebieg kariery agenta

Każdemu menedżerowi sprzedaży spędzają sen z powiek kolejne ambitne cele sprzedażowe, które wyznacza mu firma. Z jednej strony zespół ma sprzedawać coraz więcej, z...

W sprzedaży polis kluczem do sukcesu jest dobry plan

Nie da się odnieść sukcesu w sprzedaży bez metodycznego planowania działań i rzetelnej realizacji założonych celów. Tylko skoncentrowanie się na konkretnych zamierzeniach, wybór odpowiednich...

Obudź się, kochanie!

Czy znane są Państwu Nagrody Darwina? Otóż przyznawane są od 1994 r. pośmiertnie tym, którzy odeszli z tego świata w kuriozalnych okolicznościach, za które...

Samochód z eZdrapki ma już nowego właściciela

2 listopada 2023 r. nastąpiło uroczyste przekazanie Nagrody Głównej w 5. edycji loterii dla pośredników ubezpieczeniowych „eZdrapka – Festiwal Nagród” InterRisk. Wzięło w niej...

Analiza potrzeb a teoria półkul mózgu

Ludzki mózg to genialny instrument, w którym odbywa się proces interpretacji rzeczywistości. Osoby z dominacją prawej lub lewej półkuli w pewnym sensie mówią nieco...

Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń

Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...
18,486FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie