Agencie, komu służysz? Do wyboru masz wyższe dobro lub własne ego
W świecie, gdzie presja osiągania wyników i konkurencja w branży ubezpieczeniowej są na porządku dziennym, łatwo jest ulec pokusie skupienia się wyłącznie na własnych...
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi
Sporą część naszego życia poświęcamy na kreowanie wpływu na innych ludzi. Rodzice starają się wpływać na swoje dzieci, małżonkowie na siebie nawzajem, szef na...
Po polisę do pracodawcy
Już od wielu lat system benefitów pracowniczych pozwala przedsiębiorcom nie tylko dbać o zatrudnionych pracowników, ale także stanowi argument w pozyskiwaniu nowych. Jednym z...
Zadbaj o prezentację, inaczej zmarnujesz możliwość sprzedaży
Teoretycznie podczas prezentacji przekształcasz sceptycznie nastawionego lub nieprzekonanego potencjalnego klienta w klienta, który kupuje. Skuteczna prezentacja pozwala nawet na kilkakrotne zwiększenie sprzedaży w porównaniu...
Czy wojna wyłącza odpowiedzialność ubezpieczyciela?
Powszechnie znany terrorysta najechał naszych wschodnich sąsiadów. Nie wiemy, jak dalej potoczą się sprawy. Mam bardzo poważne i zdaje się uzasadnione obawy co do...
Jak wybrałem program CRM dla multiagencji
W styczniu 2021 r. stanąłem przed dość dziwnym wyzwaniem. Liczba leadów ubezpieczeniowych przychodzących z moich działań marketingowych dla innych agentów była na tyle duża,...
Agencja ubezpieczeniowa to nie pizzeria ani pomoc drogowa. A jednak…
Po co agentowi ubezpieczeniowemu Profil Firmy w Google – wizytówka Google? Żeby wyróżnić się spośród konkurencji i potwierdzić swoją markę!
Nie jest tajemnicą, że większość...
Czy Polaków stać na ubezpieczenia?
Rozwój rynku ubezpieczeń w Polsce stanowi istotny czynnik w zapewnieniu stabilności finansowej oraz ochrony przed ryzykiem dla społeczeństwa. Jednak pytanie postawione w tytule prowokuje...
Uszczerbek lepszy od trwałego uszczerbku
Znamy te sytuacje z autopsji, gdy jako małe dziecko upadaliśmy, goniąc cokolwiek lub biegając bezładnie, doświadczaliśmy skaleczeń, otarć, siniaków i towarzyszącego im bólu wskutek...
Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży
W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele osób z...