Jakoś czy jakość na rynku brokerskim?
W tym roku skończyliśmy jako Certo Broker pięć lat na rynku brokerskim. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało nam się stworzyć, mimo że...
Dlaczego warto zostać lekarzem od ubezpieczeń
Po wielu latach bycia w sprzedaży widzę ten proces zupełnie inaczej niż w pierwszej fazie mojej pracy. Wtedy myślałem głównie o tym, jak sprzedać...
7 kluczowych kryteriów wyboru ubezpieczenia zdrowotnego dla firmy
Zwiększone zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi dla pracowników przyczyniło się w znaczący sposób do urozmaicenia oferty i rozwoju tego typu produktów. Czy dzięki temu wybór odpowiedniego...
Przedwojenni ajenci ubezpieczeniowi
Jak wyglądały początki zawodu agenta, zwanego także ajentem, na ziemiach polskich? Jakie podobieństwa łączą nas z tamtymi pokoleniami ubezpieczeniowców? Nazwę agent oraz ajent ubezpieczeniowy...
Od czego zacząć budowanie zespołu sprzedaży
„Praca menedżera sprzedaży to bardzo trudny zawód” – słyszę często takie zdanie i całkowicie się z nim zgadzam. Według mnie trudność ta wynika z...
Cyberwojny Anonymous
Jeśli ktoś z Państwa nie słyszał do tej pory o grupie Anonymous (pierwsza aktywność datowana jest na 2003 r.), to 24 lutego br. jej...
Dlaczego x-selling jest taki trudny, skoro jest taki prosty
Nie od dziś mówi się, że największy koszt w sprzedaży to koszt pozyskania nowego klienta. Albo trzeba wydać ogromne pieniądze na marketing, albo zapłacić...
W naszej branży nie ma przestoju
Ostatnio byłam na spotkaniu grupy biznesowej, do której należą przedsiębiorcy z różnych branż, w większości: nieruchomości, budowlanej, wykończenia. Rozmawialiśmy na temat nowych projektów na...
Jak błędy w komunikacji prowadzą do braku zaufania
Ostatnie tygodnie minęły mieszkańcom południowej Polski i zakładom ubezpieczeń pod znakiem likwidacji szkód wywołanych powodzią. Ubezpieczyciele podjęli wiele działań, aby pomóc osobom poszkodowanym.
Działania pomocowe...
Czy jesteś zadowolony ze swojego ubezpieczyciela?
Właściwie cała moja historia z ubezpieczeniami związana jest z odpowiedzią na pytanie: „Czy jesteś zadowolony ze swojego ubezpieczyciela”. I może być ono skierowane do...