Content marketing w pracy agenta
Niezależnie, czy działasz na Facebooku, LinkedIn, prowadzisz bloga, czy masz kanał na YouTube, w ubezpieczeniach wszystko sprowadza się do przekazywania wartości klientowi. Sprawienia, by...
Offboarding. Czy warto skupiać się na rozstaniach?
Branża ubezpieczeniowa jak każda gałąź biznesu posiadająca swoje korzenie w sprzedaży charakteryzuje się wysoką fluktuacją kadr. Naturalne w tym wypadku wydaje się przemieszczanie zarówno...
W jaki sposób pewna agentka z Lublina sprzedała trzy ubezpieczenia grupowe w pierwszym miesiącu...
Ubezpieczenia grupowe – trend, rozwój, kolejne źródło dochodu, ale jak je skutecznie sprzedać? W głowach wielu multiagentów, którzy zaczynają swoją przygodę z tego typu...
Pięć produktów, które sprzedałbyś najbliższym albo kupił dzieciom
Nowy rok, nowy ja, nowe cele, nowe wszystko! Zaplanuję wszystko od nowa i tak ruszę, że ludzie będą zbierać szczęki z podłogi! A po...
Rok 20 cyber 22
Próba przewidywania przyszłości jest jak próba jazdy po wiejskiej drodze, w nocy, bez świateł i ze wzrokiem utkwionym w lusterku wstecznym – zauważył Peter...
Jakich szkoleń chcą agenci ubezpieczeniowi?
Postanowiłem, że stworzę w internecie specjalne miejsce dla branży ubezpieczeniowej – społeczność. Prace nad mistrzowie.online trwają.
Już wiem, że dzięki wydaniu książki Jak sprzedawać ubezpieczenia....
Chronić i oszczędzać
Ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym ma na celu m.in. poprzez swoją część inwestycyjną pomnażanie części wpłacanych składek. Dla osób, które nie mają czasu...
Dlaczego koncentracja może być źródłem porażki lub sukcesu
Na jednym z forów internetowych poświęconym naszej branży zauważyłem pewnej niedzieli gorącą wymianę zdań. Poszło o pisanie postów zawodowych właśnie tego dnia. Zaczęło się...
Czy ryzyk cybernetycznych naprawdę nie można ubezpieczyć?
Kongres Brokerów to nie tylko okazja do spotkań ze znajomymi z branży, ale także przyczynek do refleksji o funkcjonowaniu rynku ubezpieczeniowego. Ponieważ przez kilka...
Chudy portfel emeryta
Ubiegłoroczny raport przygotowany przez PIU i Milliman Polska „Polacy i ryzyko – jak się ubezpieczamy? Luka Ubezpieczeniowa w Polsce” poświęcony został określeniu ryzyk finansowych...