Inspiracje - Strona 23 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Co przed nami, brokerami?

Ostatni czas pokazał dobitnie, że na chwilę oddechu we współczesnym, konsumerycznym świecie liczyć nie możemy. Co więcej, wygląda na to, że za punkt honoru...

Bilans agenta

„Pani Kasiu, nie podpiszemy teraz umowy, bo nie wiem, co mnie czeka”. „Pani Kasiu, przełóżmy tę sukcesję. Teraz skupiam się na rodzinie i ratowaniu...

Być ekspertem, czyli kim?

Dawniej tytuł eksperta kojarzył się głównie z naukowcami, profesorami czy specjalistami z wąskiej dziedziny, dziś oznacza znacznie więcej. To nie tylko posiadanie wiedzy, ale...

Polisa na życie – koszt czy inwestycja?

Zdecydowanie ten rok nie należy do najłatwiejszych. Dzieje się jak w wesołym miasteczku, tyle tylko że od tej negatywnej strony. Covid-19, wojna, inflacja najwyższa...

Trzy obszary wspierania sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie

Ubezpieczenia życiowe i zdrowotne odgrywają coraz większą rolę – rośnie liczba zainteresowanych klientów i przypis ze składki rocznej, imponuje również suma świadczeń wypłaconych z...

Konsolidacja potencjału specjalizacji i innowacyjności

Od 17 lat obserwuję nieustanny rozwój branży brokerskiej – czasami bardziej, innym razem mniej intensywny. Przy tym warto przypomnieć, że jeszcze w 2005 r....

Czy multiowcowość się komuś jeszcze opłaca?

Multiowcowość to sformułowanie, któremu warto się bliżej przyjrzeć, ponieważ jest źródłem poważnego zamieszania na polskim rynku ubezpieczeniowym. Z taką nazwą tego znanego zjawiska zetknęłam...

Checklista idealnego posta ubezpieczeniowego na Facebooku

Zastanawiałem się, jak jeszcze mogę pomóc agentom w budowaniu przez nich ich kolejnego niezależnego źródła nowych klientów ubezpieczeniowych, jakim jest Facebook. Większość osób, którym pomagam,...

Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej

Jaki jest cel każdej firmy zajmującej się sprzedażą ubezpieczeń? Wiele osób sądzi, że celem takiej firmy jest zysk. Jednak zysk stanowi jedynie rezultat efektywnego...

Prokrastynujesz? Czas przejąć kontrolę nad swoim czasem!

Zjawisko odkładania ważnych zadań na później dotyka wielu przedsiębiorców, także związanych z branżą ubezpieczeniową. Prokrastynacja, czyli skłonność do odkładania działania, może wydawać się niegroźna...
18,497FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie