Inspiracje - Strona 22 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Design Thinking – co to takiego?

Współpracując z klientami przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych dla klientów indywidualnych, od kilku lat wykorzystuję na warsztatach metodologię Design Thinking. Czym tak naprawdę to...

Wyłącz autopilota, odinstaluj złe nawyki i osiągaj własne cele

Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek...

Ciekawe, dlaczego w sprzedaży jest ważny urok osobisty

W jednym z podcastów na moim blogu nagrałem rozmowę z Michałem, agentem zajmującym się sprzedażą ubezpieczeń na życie. Mimo że spotkałem przed naszą rozmową...

Czy koniec „fikcji ubezpieczeń zdrowotnych” jest już bliski?

Dzieje się na rynku zdrowotnym w Polsce. Chyba jednak te zmiany i ruch idą coraz bardziej w kierunku ubezpieczeń zdrowotnych, a nie rozbudowywania produktów...

Jak znaleźć się w ubezpieczeniowej elicie

Branża ubezpieczeniowa, a dokładniej jej życiowa część, również ma swoją ekstraklasę – międzynarodowe gremium skupiające najlepszych specjalistów z całego świata (dokładnie z 69 krajów),...

Skąd bierze się niechęć do rozmów o ubezpieczeniach?

Chyba nikt poza agentami nie wstaje rano z myślą, co by tu dzisiaj ubezpieczyć. Większość klientów interesuje się polisą dopiero w dwóch kluczowych momentach...

Marka osobista właściwym kierunkiem na 2023 rok

Kończymy już 2022. Co roku w grudniu zaczynamy zastanawiać się, co dalej. Podsumowujemy ten czas, wyciągamy wnioski, analizujemy, co zrealizowaliśmy. Rozmyślamy, co mogliśmy zrobić...

Zarządzanie czasem to iluzja czy rzeczywistość?

Sprzedaż ubezpieczeń jest jednym z najbardziej złożonych zadań w sektorze usługowym. Brzmi jak zdanie wyrwane z analizy danych statystycznych, ale tak właśnie jest! Każdy,...

Na co zwracać uwagę przy poszukiwaniu kandydatów na agentów

Jak wiemy, każdy menedżer sprzedaży jest odpowiedzialny za wygenerowanie z zespołem określonego wyniku. Dlatego codzienną aktywnością stara się zmotywować członków zespołu do wzmożonej pracy...

O recyklingu treści słów kilka

Tworzenie treści marketingowych to skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów online, ale ma jedną wadę – zajmuje mnóstwo czasu. Z ankiety przeprowadzonej w ramach insurketing.pl...
18,487FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie