Design Thinking – co to takiego?
Współpracując z klientami przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych dla klientów indywidualnych, od kilku lat wykorzystuję na warsztatach metodologię Design Thinking. Czym tak naprawdę to...
Wyłącz autopilota, odinstaluj złe nawyki i osiągaj własne cele
Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników?
Jeśli na którekolwiek...
Ciekawe, dlaczego w sprzedaży jest ważny urok osobisty
W jednym z podcastów na moim blogu nagrałem rozmowę z Michałem, agentem zajmującym się sprzedażą ubezpieczeń na życie. Mimo że spotkałem przed naszą rozmową...
Czy koniec „fikcji ubezpieczeń zdrowotnych” jest już bliski?
Dzieje się na rynku zdrowotnym w Polsce. Chyba jednak te zmiany i ruch idą coraz bardziej w kierunku ubezpieczeń zdrowotnych, a nie rozbudowywania produktów...
Jak znaleźć się w ubezpieczeniowej elicie
Branża ubezpieczeniowa, a dokładniej jej życiowa część, również ma swoją ekstraklasę – międzynarodowe gremium skupiające najlepszych specjalistów z całego świata (dokładnie z 69 krajów),...
Skąd bierze się niechęć do rozmów o ubezpieczeniach?
Chyba nikt poza agentami nie wstaje rano z myślą, co by tu dzisiaj ubezpieczyć. Większość klientów interesuje się polisą dopiero w dwóch kluczowych momentach...
Marka osobista właściwym kierunkiem na 2023 rok
Kończymy już 2022. Co roku w grudniu zaczynamy zastanawiać się, co dalej. Podsumowujemy ten czas, wyciągamy wnioski, analizujemy, co zrealizowaliśmy. Rozmyślamy, co mogliśmy zrobić...
Zarządzanie czasem to iluzja czy rzeczywistość?
Sprzedaż ubezpieczeń jest jednym z najbardziej złożonych zadań w sektorze usługowym. Brzmi jak zdanie wyrwane z analizy danych statystycznych, ale tak właśnie jest! Każdy,...
Na co zwracać uwagę przy poszukiwaniu kandydatów na agentów
Jak wiemy, każdy menedżer sprzedaży jest odpowiedzialny za wygenerowanie z zespołem określonego wyniku. Dlatego codzienną aktywnością stara się zmotywować członków zespołu do wzmożonej pracy...
O recyklingu treści słów kilka
Tworzenie treści marketingowych to skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów online, ale ma jedną wadę – zajmuje mnóstwo czasu. Z ankiety przeprowadzonej w ramach insurketing.pl...