Inspiracje - Strona 26 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Przed tobą nowe, niezbadane obszary

Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe...

DNA Biznesu, czyli kurs na sprzedaż

Czym jest sukces sprzedażowy w XXI w.? Jak w dobie nieustających zmian w zakresie produktów, procesów sprzedażowych, technologii i oczekiwań klientów osiągnąć sukces w...

Jak się zmierzyć ze swoim podejściem do tego, co nie działa

Jednym z większych niebezpieczeństw na drodze do rozwoju zawodowego i prywatnego są przyzwyczajenia i zanik czujności. Jeśli chcesz, by twoja rzeczywistość obfitowała w sukcesy,...

Bez tego szkoda by nie zaistniała

Proximate cause oznacza przyczynę, która bezpośrednio spowodowała szkodę; przyczynę, bez wystąpienia której szkoda nie mogłaby zaistnieć. Ustalenie przyczyny bezpośredniej jest kluczowe dla stwierdzenia, czy...

Jak zapanować nad własną emeryturą?

Wszystko wskazuje na to, że przyjęty przez Sejm rządowy projekt ustawy o Centralnej Informacji Emerytalnej (CIE) wejdzie w życie, co oznacza, że wszyscy Polacy...

Ubezpieczenia z myślą o dzieciach

Początek roku szkolnego to dla wielu rodziców często czas sporego napięcia. Trzeba dostosować się do nowego harmonogramu, w którym uwzględniane są godziny lekcji, zajęcia...

Filozofia życia, której czas właśnie nadszedł

Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając? Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, i...

Mindset, podświadomość i twoje sukcesy

Zastanawiałeś się, dlaczego niektórzy ludzie osiągają sukces za sukcesem, a inni stoją w miejscu? Sekret może się kryć nie w zewnętrznym świecie, ale w...

Czy musimy coś udowadniać albo z czegoś rezygnować?

Niejednokrotnie, zaczynając pracę w ubezpieczeniach jako bardzo młoda kobieta, spotykałam się ze stereotypami ze strony kolegów czy klientów. Najczęstsze przekonania brzmiały: „Jesteś kobietą, jesteś...

Jak rozwijać potencjał sprzedażowy w organizacji

Niejedna osoba zarządzająca sprzedawcami zastanawia się nad tym, co jeszcze można zrobić, żeby ludzie bardziej wykorzystywali swoje możliwości. Według mnie częstym błędem jest założenie...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie