Inspiracje - Strona 26 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Zmiany bez zakłóceń

A seamless integration to wdzięczny potworek często występujący podczas zapowiedzi wszelkich zmian biznesowych, które przynajmniej w deklaracjach mają przebiegać seamlessly, czyli gładko i bezproblemowo. ...

Jak reklamować ubezpieczenia?

Oferowanie ubezpieczeń nie jest proste. Jak bowiem przekonać klienta do zakupu czegoś niematerialnego? Na dodatek produktu, którego nie można dotknąć i nacieszyć się jego...

Taki nieklimatyczny biznes

16 kwietnia nad Dubajem przeszła potężna burza. W kilka godzin spadło więcej deszczu niż zwykle przez pół roku. Ulice zamieniły się w rzeki, którymi...

Dlaczego ludzie kupują lub odmawiają zakupu?

Dlaczego niektórzy kupują szybko, innym podjęcie decyzji zajmuje wieki, a jeszcze inni nie kupują wcale? W psychologii motywacyjnej poświęcono wiele lat badań na odkrycie...

Rozszyfruj zachowania konsumentów

Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i...

Wyedukowany ubezpieczeniowo klient to niestety rzadkość

Przez kilka dni uważnie śledziłam sekcje komentarzy na stronach TU w social mediach. Wyniki tych obserwacji porównałam z osobistymi doświadczeniami z blisko 20-letniej pracy...

Podstępna gościnność

Hospitality industry to typowy potworek, który udaje niewiniątko – wydaje się zrozumiały i łatwy do przetłumaczenia, narzucając skojarzenie z dobrze znanym słowem hospital. Często...

Jak zdobyć przewagę nad konkurencją w sprzedaży

Podstawą sukcesu w sprzedaży jest przyciągnięcie i utrzymanie odpowiedniej liczby klientów. Słowo „odpowiednia” jest subiektywne i jego precyzyjny odpowiednik zależy od twoich oczekiwań i...

Rower i polisa, czyli połączenie idealne

Chociaż do niektórych nacji rozkochanych w jeździe na rowerze Polakom wciąż wiele brakuje, to jednak w ostatnich latach widać, że w Polsce cieszą się...

Zostańmy biznesowymi przyjaciółmi

Przez wiele miesięcy ubiegłego roku nurtowało mnie pytanie, w jaki sposób mogę podzielić się swoim doświadczeniem z rynku ubezpieczeń. Spotkania z profesjonalistami z branży...
18,430FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie