Kult działań pozornych albo kult cargo
Działania pozorne to czynności podejmowane w celu wykazania się pracą. Wyniki tu nie mają żadnego znaczenia. Ważne, żeby „szef się nie czepiał”. A na...
Czasy się zmieniają, a my nie
Zadzwonił do mnie kiedyś klient z pytaniem, czy może dostać pieniądze z polisy samochodu, bo zachorował na raka. Inny wypytywał, czy otrzyma kwotę za...
Podstawowe zasady sprzedaży ubezpieczeń w firmach
W sprzedaży oprócz aktywności i nastawienia
handlowca liczy się jeszcze jeden bardzo ważny parametr – jakość i potencjał
klienta. Każdy z nas marzy o wielkich klientach,...
SMS, który zwiększy sprzedaż z leadów ubezpieczeniowych
Marcinie, to naprawdę działa! – tak kilka dni temu powitał mnie przez telefon Marek. Marek to multiagent, dla którego pozyskuję leady ubezpieczeniowe do lekarzy....
W sprzedaży polis kluczem do sukcesu jest dobry plan
Nie da się odnieść sukcesu w sprzedaży bez metodycznego planowania działań i rzetelnej realizacji założonych celów. Tylko skoncentrowanie się na konkretnych zamierzeniach, wybór odpowiednich...
Konkurować? Walczyć? A może po prostu współpracować?
Trochę się dzieje na rynku brokerskim. Jedni kupują, inni sprzedają, jeszcze inni konsolidują. Teoretycznie pewnie w tym kierunku będziemy podążać. Warto się jednak zastanowić,...
Czasem z pomocą biegnie się trochę na ślepo
W informacyjnym chaosie, który pojawił się po rozpoczęciu wojny w Ukrainie, dość szybko dostrzeżono problem ubezpieczenia pojazdów na ukraińskich rejestracjach, które przekraczały polską granicę....
Raptowny przegląd ryzyka
Może powyższy tytuł to nie najcelniejsze tłumaczenie z angielskiego Rapid risk review (assesment). Ale jeżeli z Dirty dancing wyszedł komuś Wirujący seks, to i...
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi
Sporą część naszego życia poświęcamy na kreowanie wpływu na innych ludzi. Rodzice starają się wpływać na swoje dzieci, małżonkowie na siebie nawzajem, szef na...
Marka osobista to moda czy metoda?
Od lat spotykam się z agentami w ich miejscach pracy. Cieszą mnie możliwości wielokrotnego przeżywania pierwszego wrażenia oraz doświadczania kolorów z bogatej palety barw...