Inspiracje - Strona 33 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Posadziliśmy wiosną 2378 m kw. lasu i sadzimy dalej!

„Gazeta Ubezpieczeniowa” we współpracy z Fundacją Las Na Zawsze ma przyjemność poinformować o zasadzeniu pięknego lasu o powierzchni ponad 14 378 m kw. w...

Wycofaj się we właściwym czasie

Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a ten, kto rezygnuje, nigdy nie wygrywa! Wielu z nas to stwierdzenie tak głęboko zakorzenione w naszej kulturze wzięło za...

Niedoinformowany agent i cwana pani Zosia

Jest takie miejsce w pewnej grupie ubezpieczeniowej, określane przez jej pracowników i współpracowników „ladą”. To miejsce pod pewnymi względami przypomina salę obsługową potentata w...

Opanuj chaos i zaopiekuj się

Za nami rok walki z pandemią. Plajtują kolejne biznesy, niezadowolenie społeczne rośnie. Choć staramy się wrócić do normalności, jedna z podstawowych ludzkich potrzeb –...

Pytania pisarza, odpowiedzi przedsiębiorcy

Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się przecież z dużym wysiłkiem, zupełnie nam się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności...

Narzędzia do pozostawania w pamięci

Dla każdego najskuteczniejsze narzędzie może być inne. Facebook Ads, Google Ads, pozycjonowanie strony www (SEO) itp. Nasz problem z nimi polega na tym, że...

Czego Mariusz Pudzianowski dowiedział się ostatnio o ubezpieczeniach?

Najsilniejszy człowiek na planecie „pochwalił się” w social mediach zniszczonymi jabłkami w swoim sadzie. Przyznał przy tym, że „mówili, żeby ubezpieczyć”, ale on tego...

Czy poszukiwanie nowych klientów jest ważne

Poszukiwanie nowych klientów przeważnie nie wzbudza entuzjazmu doradców. Wiemy oczywiście, że poszukiwanie klientów jest w sprzedaży tym samym, czym ziarno w ogrodnictwie. Kto sieje,...

Jak przekonania doradcy wpływają na jego sprzedaż (2)

Warto dokonać analizy powodów istnienia przekonań ograniczających doradcę. Szczególnie istotne jest to, skąd się biorą i jak można na nie wpływać. Zanim dokonamy tej...

Jak pracować z nieefektywnym menedżerem zespołu sprzedaży

Jak to się dzieje, że przy takich samych warunkach rynkowych, narzędziach i sposobach wynagradzania można zaobserwować ogromne różnice w wynikach sprzedażowych poszczególnych zespołów? Sensowna...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie