Inspiracje - Strona 40 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Polisa bez celu jest bez sensu

Najpierw Covid-19, a teraz wojna tuż przy naszej granicy. Poczucie zagrożenia narasta i co za tym idzie, nasi klienci coraz częściej myślą o ubezpieczeniu...

Dlaczego wstępna klasyfikacja klientów jest ważna

Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że żyjemy w erze informacji. Dlaczego więc liczni doradcy klienta i agenci nie starają się zdobyć jak...

Ubezpieczyciele znowu z tyłu

Inflacja, koszty kredytów, zawirowania w gospodarce. Dzieje się tak dużo, a ubezpieczyciele mówią tak mało  – pisze Wojciech Wężyk, Brandscope. Branża znowu oddaje pole w...

Pracownicze plany kapitałowe a Covid-19

Pamiętam, jak agenci z nostalgią wspominali czasy wprowadzenia OFE. Temat PPK wywołuje natomiast zupełnie inne emocje – zarówno u samych doradców, jak i w...

Cyberwojny Anonymous

Jeśli ktoś z Państwa nie słyszał do tej pory o grupie Anonymous (pierwsza aktywność datowana jest na 2003 r.), to 24 lutego br. jej...

Misselling kwitnie wiosną, ale przez cały rok też miał się doskonale

Misselling definiowany jest różnie, w literaturze fachowej nazywany jest naruszeniem norm etycznych oraz prawnych, które towarzyszą procesom sprzedażowym, a także świadomym wprowadzaniem klienta w...

Czy analiza potrzeb klienta zawsze odnosi pozytywny skutek?

Często uważa się, że badanie potrzeb klienta pomoże sfinalizować sprzedaż. W końcu klient, który będzie miał poczucie, że doradca interesuje się jego sprawami, powinien...

Sprzedając wszystkim, nie sprzedajesz nikomu

Drogi czytelniku, mam olbrzymi szacunek do pracy agentów/multiagentów, z którymi mam zaszczyt współpracować. A rolą tego tekstu nie jest wyśmiewanie kogokolwiek czy też piętnowanie....

Informacja o produkcie jest decydująca

Firma konsultingowa Deloitte we współpracy z firmą Medallia opublikowała drugą edycję raportu Customer Experience Drivers. W badaniu wzięło udział 7 tys. respondentów z Polski,...

Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru

Przejdźmy na Pru! To hasło było motywem przewodnim całodziennej serii wydarzeń w czasie Konferencji Sprzedaży Prudential. Patrząc na nowe reklamy i myśląc o przekazie...
17,642FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie