Inspiracje - Strona 50 z 91 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Coraz więcej pracodawców skłania się ku pracy hybrydowej

Trzech na pięciu pracodawców (59%) docelowo wdroży hybrydowy model pracy. Stanowi to wzrost o 14 pkt. proc. względem badania z czerwca 2021 r. –...

Co trzeba uwzględnić w rozwijaniu sprzedaży w instytucjach finansowych

Żeby pojawiła się sprzedaż, muszą być spełnione dwa warunki: dostęp do potencjalnego klienta i osoba, która zaproponuje mu ubezpieczenie. Dlatego od lat branża finansowa...

Zadbajmy o to wszyscy, a świat sprzedaży stanie się lepszy

Kiedy zapytamy dowolną osobę, z czym kojarzy sprzedaż, opinie zazwyczaj nie będą pochlebne. Zbytnia nachalność, zachwalanie produktu bez wskazywania na jego wady, mądrzenie się...

Jak pracować, żeby nie zwariować?

Poznaję osoby z branży, które wcześniej np. pracowały na etacie w banku. Było tam stabilnie, ale dla nich zbyt monotonnie. Szukali zmian i trafili...

Trzeba być otwartym na naukę, lubić technologię i nie bać się relacji z ludźmi

To może być wspaniała przygoda i bardzo dobrze płatna praca. W tym artykule postaram się podpowiedzieć, od czego zacząć, aby zbudować wiedzę o branży...

Ubezpieczenie samochodu w dwudziestoleciu międzywojennym

O ile w Polsce ubezpieczenie budynków było już znane od wielu lat, to polisy samochodowe w latach 20. XX wieku były nowością zarówno dla...

Candidate experience w dobie automatyzacji

Automatyzacja bezdyskusyjnie wkracza w rzeczywistość firm i przedsiębiorstw, nie tylko w technologii produkcji, gdzie roboty od dawna mają swoje miejsce, ale także w zakresie...

Klient firmowy dostępny również dla agenta

Nastały trudne czasy dla przedsiębiorców – rosnące lawinowo koszty, a co za tym idzie, konieczność podwyższania cen. Każdy przedsiębiorca wie, że zbyt wysoka cena...

Profilaktyka tym razem nie zdrowotna

O profilaktyce zdrowotnej napisano już wszystko lub niemal wszystko. Są to też względnie często poruszane tematy w gronie mniej lub bardziej znajomych sobie osób...

Algorytm nie zastąpi agenta

Cyfryzacja sprzedaży ubezpieczeń to proces, od którego nie ma ucieczki. Ale czy algorytmy, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja są w stanie zastąpić człowieka? Tylko...
18,177FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie