Ubezpieczenia korporacyjne to brzmi dumnie
„U nas nie ma problemu, bo i tak nie ma szans na wdrożenie innego ubezpieczyciela, bo i tak nikt nie przystąpi, więc w sumie...
Nie czekaj na życie po pandemii, bierz je teraz w swoje ręce
Dwa lata temu, u progu pandemii Covid-19, wydawało się, że klienci oszaleją wręcz na punkcie ubezpieczeń na życie. Jednak z moich osobistych doświadczeń wynika,...
Assistance dla wytrwałych
Marta Zdzińska w artykule z „GU” nr 08 zatytułowanym „Ile assistance damy radę sprzedać...?” zauważa, że ubezpieczyciele życiowi prześcigają się we wprowadzaniu do ubezpieczeń...
Mamy wiele asów w rękawie
Od pewnego czasu na lokalnym rynku pracy wyzwaniem jest znalezienie pracownika, który zostanie w firmie na dłużej. Pracodawcy szukają skutecznych sposobów na to, aby...
Czasem z pomocą biegnie się trochę na ślepo
W informacyjnym chaosie, który pojawił się po rozpoczęciu wojny w Ukrainie, dość szybko dostrzeżono problem ubezpieczenia pojazdów na ukraińskich rejestracjach, które przekraczały polską granicę....
Wnioski z doświadczenia dla sprzedaży zdalnej
W tym artykule chciałbym przedstawić moje podstawowe wnioski dotyczące zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Minęło już trochę czasu od momentu, kiedy możemy kontaktować się z klientem...
Czy możesz obudzić życie w multiagencji ubezpieczeniowej? Udowodniliśmy, że tak!
Kilka miesięcy temu postawiliśmy tezę, a jednocześnie jasny cel: ubezpieczenia na życie są bardzo ważną częścią biznesu ubezpieczeniowego. Są również ciągle niewykorzystaną szansą, wielkim...
Sukcesja podstawą dobrobytu
Jednym z czynników, od których zależy rozwój gospodarczy, jest zasobność portfeli obywateli. Naturalnie jest to zbytnie uproszczenie, jednak trudno sobie wyobrazić rozkwit gospodarczy państwa,...
Jakoś czy jakość na rynku brokerskim?
W tym roku skończyliśmy jako Certo Broker pięć lat na rynku brokerskim. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało nam się stworzyć, mimo że...
Ważny jest początek, środek i koniec współpracy
Na łamach „Gazety Ubezpieczeniowej” od dawna podejmujemy temat konsolidacji rynku i przeniesienia sprzedaży z sieci własnych TU do sieci multiagencji lub mniejszych pośredników. Najwięcej...