Inspiracje - Strona 57 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Być w odpowiednim miejscu i czasie

W dniach 26–29 czerwca odbył się doroczny kongres międzynarodowego stowarzyszenia Million Dollar Round Table. Wydarzenie wyczekiwane przez najlepszych agentów z całego świata w końcu...

Jak zaplanować motywowanie sieci sprzedaży

Słowo motywacja w sprzedaży ubezpieczeń jest bardzo ważne. Jego znaczenie jest zależne od tego, kto i kogo chce motywować. Zanim omówimy różne rodzaje motywacji,...

Co trzeba uwzględnić w rozwijaniu sprzedaży w instytucjach finansowych

Żeby pojawiła się sprzedaż, muszą być spełnione dwa warunki: dostęp do potencjalnego klienta i osoba, która zaproponuje mu ubezpieczenie. Dlatego od lat branża finansowa...

Z pierwszym dzwonkiem warto zadbać o ubezpieczenie dziecka

Jesień to dla najmłodszych czas powrotu do szkoły. Z kolei z punktu widzenia branży ubezpieczeniowej to moment, w którym wzrasta zainteresowanie ubezpieczeniami dzieci, w...

Z perspektywy właściciela multiagencji

Hal Elrod w swoim Fenomenie dwóch kroków mówi o dwóch płaszczyznach osiągania ponadprzeciętnych wyników. Wystarczy niewzruszona wiara, która pozwoli ci całkowicie przemodelować myślenie, a...

Budowanie relacji to droga dwukierunkowa

Usłyszałem kiedyś piękną historię, którą cytujący przywoływał w kontekście przykładu wychowywania dzieci. Chcę ją dziś omówić pod kątem budowania prawdziwych relacji oraz podkreślić, jak...

Jedno dodatkowe zdjęcie. Dwa razy więcej leadów

Aż sam się sobie dziwię, że ten test przeprowadziłem dopiero teraz… Ale lepiej takie lekcje odrobić późno, niż w ogóle nie wyciągnąć wniosków. Dziś...

Co wpływa na decyzję klienta o zakupie ubezpieczenia?

Osoby, które zaczynają przygodę ze sprzedażą ubezpieczeń, bardzo często są zaskoczone tym, jak ten proces różni się od sprzedaży pozostałych dóbr i usług. W...

Najpotężniejszym narzędziem marketingowym jest w naszych czasach słowo

W większości przypadków ludzie kupują jakiś produkt lub usługę dlatego, że ktoś polecił im ten wybór. Człowiek słucha opinii innych, szczególnie osób, które zna,...

Jak przekonania wpływają na nasze życiowe sukcesy

Punktem wyjścia dla efektywnego działania jest gotowość do kwestionowania automatycznych założeń, które powstrzymują nas przed osiąganiem ambitnych wyników. Niektórzy ludzie są przekonani, że brakuje...
18,124FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie