Towarzystwo niesłusznie wykluczyło swoją odpowiedzialność
O realizację gwarancji zawartych w umowie ubezpieczenia należy walczyć do końca. Ważne są: dowody, argumentacja, zeznania świadków, opinie biegłych i dobry prawnik reprezentujący interesy...
Czy masz właściwe podejście do osiągania sukcesu?
Większą część mojej pracy w roli trenera i konsultanta biznesowego poświęciłem odpowiedzi na pytanie: Dlaczego niektóre osoby i firmy mają lepsze efekty niż pozostali?
To,...
Wszyscy powinniśmy grać do jednej bramki
Dystrybutor ubezpieczeń, wykonując dystrybucję ubezpieczeń, powinien postępować uczciwie, rzetelnie i profesjonalnie, zgodnie z najlepiej pojętym interesem klientów – tak brzmi punkt 1 Art. 7...
Czy e-mail marketing jeszcze żyje?
Praktycznie każdy z nas wykorzystuje e-maile w swojej pracy. Wysyłamy oferty, kalkulacje, zapytania, przypomnienia do klientów. A co, jeśli powiem ci, że robisz to...
Z nami będziesz widoczny w internecie
Google Moja Firma to zarówno narzędzie, jak i platforma powiązana bezpośrednio z Mapami Google, pozwalająca właścicielom biznesów na zarządzanie informacjami na temat ich działalności.
Ważne...
Ty kontrolujesz, co o tobie piszą
Dziś historia z życia wzięta. Dwa mieszkania (własne i to, w którym mieszkam) kiedyś ubezpieczała moja mama u zaprzyjaźnionej agentki. Znam już na pamięć...
W 2022 roku bądź jak Pan Bóg
Po niełatwym roku 2021 czeka nas co najmniej równie interesujący rok 2022. Na co postawić, by się nie wykrwawić? Na to pytanie odpowiedzi szuka...
Vulnerability, czyli słówko, które zrobiło ogromną karierę w ubezpieczeniach i nie tylko
Kwalifikuje się jako potworek, bo jest dziwne, nieintuicyjne w wymowie i trudne do przetłumaczenia w sposób jednoznaczny. Bywa tłumaczone jako słabość, podatność (na zranienie...
OVB: Siłą naszej branży jest dalekowzroczność
Tradycyjnie na koniec roku w każdej firmie, w każdej branży podsumowujemy rok i staramy się przewidzieć, co czeka nas w następnym. Spójrzmy jednak trochę...
Dlaczego wstępna klasyfikacja klientów jest ważna
Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że żyjemy w erze informacji. Dlaczego więc liczni doradcy klienta i agenci nie starają się zdobyć jak...