Inspiracje - Strona 56 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Naucz się wydawać polecenia

Czy znasz kogoś, kto lubi, gdy mu się rozkazuje? Pewnie nie. Zastanów się nad następującymi zdaniami: „Będziesz pan musiał zadzwonić jeszcze raz”, „Musi mi...

Barbie daje radę od 65 lat, a ty, człowieku?

Jedna z najlepiej sprzedających się zabawek w historii, królowa popkultury, nienaturalnie szczupła Barbie mnie kojarzy się z moim tatą, który przywiózł mi taką z...

Warunki sine qua non

Eligibility criteria to kryteria, które należy spełnić, by się zakwalifikować lub być uprawnionym np. do programu ubezpieczeniowego lub zniżki. Innymi słowy to warunki, bez...

Czy sprzedaż indywidualnych ubezpieczeń na życie w multiagencji jest możliwa?

Pomysł na to, aby w multiagencji implementować sprzedaż ubezpieczeń na życie, zdecydowanie nie jest już nową ideą. W praktyce okazało się jednak, że droga,...

Po co upraszczać OWU?

Ogólne warunki ubezpieczenia to najważniejszy dokument, który klient otrzymuje przy zakupie polisy. Jego znajomość w dużej mierze decyduje o satysfakcji z posiadanego ubezpieczenia. Często...

Wzmacnianie motywacji własnej

W sprzedaży czynności, które musimy wykonywać, dzielą się na trzy kategorie: przyjemne-pożyteczne, nieprzyjemne-niepożyteczne i nieprzyjemne-pożyteczne. Czynności z pierwszej kategorii robią się same, druga kategoria to bezsensowne czynności,...

Między młotem a kowadłem

Muszę zrealizować te cele – pomyślał Michał, menedżer zespołu, patrząc na nowy plan sprzedaży w następnym miesiącu. Trzeba to zrobić za wszelką cenę, angażując...

Specjaliści od wszystkiego

Człowiek pierwotny, jego rodzina i najbliżsi w prymitywnych czasach musieli samodzielnie o siebie dbać i być samowystarczalni. Ich obowiązkiem było zapewnienie sobie dachu nad...

Twoje 3 problemy, moje rozwiązania

Pandemia sprawiła najpierw, że nauczyliśmy się pozyskiwać i obsługiwać klientów ubezpieczeniowych zdalnie. Następnie wymusiła na nas konieczność organizowania konferencji i szkoleń w ten sam...

Jak zaplanować motywowanie sieci sprzedaży

Słowo motywacja w sprzedaży ubezpieczeń jest bardzo ważne. Jego znaczenie jest zależne od tego, kto i kogo chce motywować. Zanim omówimy różne rodzaje motywacji,...
18,124FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie