Agent od życia, czyli kto?
Coraz częściej słyszysz o tym, żeby sprzedawać ubezpieczenia na życie. Menedżerowie i towarzystwa ubezpieczeń mocno idą w tym kierunku. „To jest twoja przyszłość”, „nasycaj...
O recyklingu treści słów kilka
Tworzenie treści marketingowych to skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów online, ale ma jedną wadę – zajmuje mnóstwo czasu. Z ankiety przeprowadzonej w ramach insurketing.pl...
Biznesowa ciągłość, ale z sercem
Po dwóch latach pandemii mieliśmy wrażenie, że już niewiele może nas zaskoczyć, i jak to się mówi w internetowym slangu: „umiemy w nową normalność”....
SMS, który zwiększy sprzedaż z leadów ubezpieczeniowych
Marcinie, to naprawdę działa! – tak kilka dni temu powitał mnie przez telefon Marek. Marek to multiagent, dla którego pozyskuję leady ubezpieczeniowe do lekarzy....
Co nam się udało, a co jeszcze nie
30 lat Stowarzyszenia Brokerów w Polsce to jubileusz, który pozwala już na obiektywne spojrzenie wstecz i podsumowanie, co było dobre i złe w trakcie...
Zdrowie psychiczne w ubezpieczeniach
W Polsce studia psychologiczne do tej pory traktowane były na równi z socjologią, a do samych psychoterapeutów podchodziliśmy jak do znachorów. Gdybyśmy zapytali naszych...
Czasem z pomocą biegnie się trochę na ślepo
W informacyjnym chaosie, który pojawił się po rozpoczęciu wojny w Ukrainie, dość szybko dostrzeżono problem ubezpieczenia pojazdów na ukraińskich rejestracjach, które przekraczały polską granicę....
Networking rekrutacyjny
Specyfika branży ubezpieczeniowej sprawia, że rekrutacja na stanowiska sprzedażowe musi stać się procesem ciągłym, by zapewnić stabilność kadrową zespołu. Z jednej strony skupiamy się...
Czy analiza potrzeb klienta zawsze odnosi pozytywny skutek?
Często uważa się, że badanie potrzeb klienta pomoże sfinalizować sprzedaż. W końcu klient, który będzie miał poczucie, że doradca interesuje się jego sprawami, powinien...
Dlaczego wstępna klasyfikacja klientów jest ważna
Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że żyjemy w erze informacji. Dlaczego więc liczni doradcy klienta i agenci nie starają się zdobyć jak...