Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń
W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie – na...
Narzędzia do pozostawania w pamięci
Dla każdego najskuteczniejsze narzędzie może być inne. Facebook Ads, Google Ads, pozycjonowanie strony www (SEO) itp. Nasz problem z nimi polega na tym, że...
Jak zdobyć przewagę nad konkurencją w sprzedaży
Podstawą sukcesu w sprzedaży jest przyciągnięcie i utrzymanie odpowiedniej liczby klientów. Słowo „odpowiednia” jest subiektywne i jego precyzyjny odpowiednik zależy od twoich oczekiwań i...
Jak reklamować ubezpieczenia (2)
Przygotowanie efektownego, ale i skutecznego przekazu reklamowego staje się coraz trudniejsze. Nie jest bowiem łatwo wymyślić treść zachęcającą do zakupu towaru, kiedy wydaje się,...
Ubezpieczenie od utraty dochodu B2B
Gdy czytasz „ubezpieczenie od utraty dochodu B2B”, pewnie myślisz: „To jakaś nisza w niszy… Nikt na pewno nie kupuje takich ubezpieczeń”. Na podstawie swoich...
Choroby rekomendacji brokerskiej
W obliczu pandemii debata publiczna ogniskuje się na tematach związanych ze zdrowiem i chorobami, przyjrzyjmy się zatem również kilku schorzeniom często spotykanym w rekomendacjach...
Zarządzanie czasem to iluzja czy rzeczywistość?
Sprzedaż ubezpieczeń jest jednym z najbardziej złożonych zadań w sektorze usługowym. Brzmi jak zdanie wyrwane z analizy danych statystycznych, ale tak właśnie jest! Każdy,...
Agent od życia, czyli kto?
Coraz częściej słyszysz o tym, żeby sprzedawać ubezpieczenia na życie. Menedżerowie i towarzystwa ubezpieczeń mocno idą w tym kierunku. „To jest twoja przyszłość”, „nasycaj...
Średnio zdalni
Gdy w marcu br. został ogłoszony stan zagrożenia epidemicznego, przekształcony następnie w stan epidemii w związku z zagrożeniem Covid-19, wydawało się, że cała gospodarka...
Uważaj na regułę niedostępności
Reguła niedostępności jest opisywana w psychologii od dawna. Profesor Robert Cialdini włączył ją do swego katalogu reguł wywierania wpływu opisanego w książce Wywieranie wpływu...