Uwaga, brzydkie słowa
Miejsce, w którym nie
spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to
bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a on z...
Lato, lato wszędzie… czyli wakacje w multiagencji
Skąd się wzięły wakacje? Część źródeł wskazuje brytyjskiego przedsiębiorcę Thomasa Cooka jako wynalazcę urlopu i idei wakacji. Zafascynowany możliwością podróży koleją w XIX w....
Trzy wymiary firmy
Książka Praktyka zarządzania Petera F. Druckera to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i...
Co z twoim narzędziem sprzedaży 24/7?
Klienci coraz częściej dokonują decyzji zakupowej bez kontaktu z agentem – informacji szukają w sieci. Z reguły jednak bardziej ufają doradcom z tej samej...
Dwie zasady budowania prawdziwego zespołu
Wyobraźmy sobie zebranie zespołu sprzedażowego. Szef czeka na swoich ludzi skupiony na ekranie laptopa. Spogląda na cel, który jego zespół powinien osiągnąć, i na...
Przewodnik sukcesyjny – co to takiego?
Ubezpieczenie na życie i testament są uzupełniającymi się składnikami przekazania majątku. Czy na wystarczają, aby skutecznie i bez większych przeszkód dokonać sukcesji na wypadek...
Wyłącz autopilota, odinstaluj złe nawyki i osiągaj własne cele
Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników?
Jeśli na którekolwiek...
Co zrobiłbym inaczej, gdybym dziś zaczynał karierę agenta?
Gdy zaczynałem pracę w ubezpieczeniach, miałem 20 lat i stawiałem pierwsze kroki w sprzedaży polis na życie. Dziś, po ponad dekadzie w branży, widzę...
Jak zdobyć przewagę w świecie multiagencji
Największym wyzwaniem dla osób prowadzących multiagencję ubezpieczeniową jest z pewnością konkurencja. Można powiedzieć, że reklamę „Tu sprzedajemy ubezpieczenia” widać prawie na każdym kroku. Jak...
Jak negocjować z różnymi stylami osobowości
Różne style osobowości prezentują odmienny sposób postrzegania świata. W inny sposób przyswajają informacje, inaczej się wyrażają, myślą inaczej, inne czynniki je motywują lub irytują,...