Underlyer, czyli to, co leży pod kolejnymi warstwami pokrycia
W anglojęzycznym obszarze ubezpieczeń funkcjonuje pojęcie „wieży ubezpieczeniowej” (Insurance Tower), której poszczególne „piętra” tworzą kolejne warstwy pokrycia, zaczynając od polisy podstawowej (Underlyer) poprzez kolejne...
W drodze do wolności
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna,...
Narzędzia do pozostawania w pamięci
Dla każdego najskuteczniejsze narzędzie może być inne. Facebook Ads, Google Ads, pozycjonowanie strony www (SEO) itp. Nasz problem z nimi polega na tym, że...
Jak rozwijać potencjał sprzedażowy w organizacji
Niejedna osoba zarządzająca sprzedawcami zastanawia się nad tym, co jeszcze można zrobić, żeby ludzie bardziej wykorzystywali swoje możliwości. Według mnie częstym błędem jest założenie...
Droga do skutecznej transformacji cyfrowej
W obliczu rosnącego zapotrzebowania na transformację cyfrową wiele organizacji decyduje się na współpracę z zewnętrznymi dostawcami IT w celu skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań.
Często oczekuje...
Ubezpieczenie warunkiem prezesury
Jako wspólnik będę pełnić funkcję prezesa w jednoosobowym zarządzie, bez ustanawiania prokurenta. Jako zarząd będę podróżował po kraju i odbywał spotkania biznesowe w związku...
Dlaczego długoterminowe plany mogą być źródłem problemów
„Strategia dyktuje taktykę” to aksjomat biznesu, który być może tak głęboko zakorzenił się w naszych umysłach, że przestaliśmy go zauważać. „Nie jestem pewien, kto...
Efekt halo i twoja biznesowa efektywność
Z wielkim smutkiem zauważam na co dzień, jak wielu przedsiębiorców, menedżerów i handlowców strzela sobie w kolano całymi seriami z karabinów maszynowych. Może nie...
Polisa nie tylko dla ciała
Czy Polacy myślą o własnym zdrowiu psychicznym? Dostrzegli już potrzebę, a nawet konieczność zadbania o własne ciało, o czym świadczy zwiększająca się liczba sprzedawanych...
Ryzykonomia. Dr Jekyll i Mr Kowalski
Mało kto docenia wagę zdarzenia, choć media nie pomijają tematu, a to kamień bez mała milowy w rozwoju narodowej ryzykonomii. A chodzi mianowicie o...