Chcieliśmy uwolnić klientów od absurdów ubezpieczeń
Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, CEO Beesafe
Aleksandra E. Wysocka: – Pięć lat temu Beesafe było jedynie śmiałą ideą na papierze. Dziś to marka, która namieszała...
Zawsze gotowi do pomocy
Mariusz Wichtowski, prezes zarządu PBUK, rozmawia z Hanną Karczewską-Czysz, byłą wiceprezeską Biura, oraz Andrzejem Geislerem, byłym wiceprezesem TUiR WARTA SA.
Mariusz Wichtowski: – W tym...
Spokojna podróż tylko z dobrą polisą
Rozmowa z Pawłem Moczydłowskim, dyrektorem Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich, oraz Anną Witkowską, zastępczynią dyrektora Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w Dziale...
Innowacje motorem wzrostu w Compensie
Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, wiceprezesem Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Compensa otrzymała w tym roku Orła Innowacji za platformę Nasza Compensa. Co to za rozwiązanie,...
PKO Ubezpieczenia: Ciekawa oferta ubezpieczeń turystycznych i dla dzieci
Rozmowa z Katarzyną Sawerą i Anetą Kaliną, menedżerkami ds. rozwoju produktów, oraz Damianem Bartnickim, starszym specjalistą ds. rozwoju produktów PKO Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: –...
Rozpoznawalna marka jest obecna online i odpowiedzialna społecznie
Firmy w działaniach marketingowych muszą uwzględniać aktualne trendy, co jest niełatwym zadaniem ze względu na tempo zmian. Starają się szybko reagować na bieżące zjawiska,...
Żeby budować silną markę, trzeba być wszędzie
Rozmowa z Mariuszem Skoczkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży Bezpośredniej, i Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA
Aleksandra E. Wysocka: – Fuzja UNIQA i AXA...
Klienci obawiają się o swoje zdrowie
Rozmowa z Markiem Twardowskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak wygląda podejście klientów do ubezpieczeń na życie? Czy po...
Program UNIQA Bliżej Agentów obejmie 2000 agentów
Rozmowa z Bartłomiejem Białym, dyrektorem zarządzającym Pionem Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie, i Anną Szewczyk, dyrektorką Departamentu Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej...
UNIQA stabilnym partnerem dla klientów korporacyjnych, także w trudnych czasach
Rozmowa z Tomaszem Szarkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Klienta Korporacyjnego i Rozwoju Biznesu w UNIQA
Aleksandra E. Wysocka: – Jak minął 2021 rok w biznesie korporacyjnym...