Rozmowa tygodnia - Strona 5 z 24 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Chcieliśmy uwolnić klientów od absurdów ubezpieczeń

Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, CEO Beesafe Aleksandra E. Wysocka: – Pięć lat temu Beesafe było jedynie śmiałą ideą na papierze. Dziś to marka, która namieszała...

Zawsze gotowi do pomocy

Mariusz Wichtowski, prezes zarządu PBUK, rozmawia z Hanną Karczewską-Czysz, byłą wiceprezeską Biura, oraz Andrzejem Geislerem, byłym wiceprezesem TUiR WARTA SA. Mariusz Wichtowski: – W tym...

Spokojna podróż tylko z dobrą polisą

Rozmowa z Pawłem Moczydłowskim, dyrektorem Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich, oraz Anną Witkowską, zastępczynią dyrektora Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w Dziale...

Innowacje motorem wzrostu w Compensie

Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, wiceprezesem Compensy Aleksandra E. Wysocka: – Compensa otrzymała w tym roku Orła Innowacji za platformę Nasza Compensa. Co to za rozwiązanie,...

PKO Ubezpieczenia: Ciekawa oferta ubezpieczeń turystycznych i dla dzieci

Rozmowa z Katarzyną Sawerą i Anetą Kaliną, menedżerkami ds. rozwoju produktów, oraz Damianem Bartnickim, starszym specjalistą ds. rozwoju produktów PKO Ubezpieczenia Aleksandra E. Wysocka: –...

Rozpoznawalna marka jest obecna online i odpowiedzialna społecznie

Firmy w działaniach marketingowych muszą uwzględniać aktualne trendy, co jest niełatwym zadaniem ze względu na tempo zmian. Starają się szybko reagować na bieżące zjawiska,...

Żeby budować silną markę, trzeba być wszędzie

Rozmowa z Mariuszem Skoczkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży Bezpośredniej, i Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Fuzja UNIQA i AXA...

Klienci obawiają się o swoje zdrowie

Rozmowa z Markiem Twardowskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak wygląda podejście klientów do ubezpieczeń na życie? Czy po...

Program UNIQA Bliżej Agentów obejmie 2000 agentów

Rozmowa z Bartłomiejem Białym, dyrektorem zarządzającym Pionem Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie, i Anną Szewczyk, dyrektorką Departamentu Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej...

UNIQA stabilnym partnerem dla klientów korporacyjnych, także w trudnych czasach

Rozmowa z Tomaszem Szarkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Klienta Korporacyjnego i Rozwoju Biznesu w UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Jak minął 2021 rok w biznesie korporacyjnym...
18,429FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie