Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć
Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte
Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...
Siła Conecto rośnie z każdym miesiącem
„Siła regionalna, moc globalna” to motto Conecto Broker, spółdzielni niezależnych brokerów, która na rynku brokerskim pojawiła się w ubiegłym roku. Za projektem stoją silni...
25 lat analityki danych w ubezpieczeniach
Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU
Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...
Asist po dołączeniu do PIB Group nabiera impetu
Rozmowa z Bartoszem Słupskim, CEO PIB Agency, spółki odpowiedzialnej za koordynację działań M&A w polskim sektorze agencyjnym, i Rafałem Ćwiklińskim, prezesem zarządu Asist sp....
Innowacje motorem wzrostu w Compensie
Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, wiceprezesem Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Compensa otrzymała w tym roku Orła Innowacji za platformę Nasza Compensa. Co to za rozwiązanie,...
Coraz więcej rozmów o sprzedaży agencji. CUK pomaga podjąć dobrą decyzję
Rozmowa z Ewą Gładziuk-Wróblewską, dyrektorką ds. rozwoju sieci CUK Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy dziś o temacie coraz częściej nurtującym multiagentów: jak mogę sprzedać...
Motorem wzrostu zawsze powinna być jakość
Rozmowa z Grzegorzem Adamczukiem, prezesem ASF Premium
Aleksandra Wysocka: – Jak w ASF będziecie wspominać 2023 rok?
Grzegorz Adamczuk: – To był dobry rok, ale wyzwań...
Dziesięć lat Ochrony z plusem
Rozmowa z Arturem Skibą, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych UNIQA
Aleksandra E. Wysocka: – Spotykamy się z okazji urodzin Waszego produktu Ochrona z plusem. Dziesięć...
Internet rzeczy nigdy nie śpi
W ostatnich miesiącach w Polsce wybuchło kilkanaście pożarów dużych zakładów produkcyjnych. Ponad połowa w dni wolne od pracy. To niemal wyklucza możliwość szybkiej reakcji....
Czego nauczyła nas sprzedaż 130 000 klauzul produktowych?
Rozmowa z Kingą Sufin i Joanną Przychodzką, ekspertkami ds. rozwoju produktu w ERGO Hestii
Aleksandra E. Wysocka: – Jeszcze niedawno pisaliśmy w „Gazecie Ubezpieczeniowej” o...