Rozmowa tygodnia - Strona 6 z 24 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć

Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...

Siła Conecto rośnie z każdym miesiącem

„Siła regionalna, moc globalna” to motto Conecto Broker, spółdzielni niezależnych brokerów, która na rynku brokerskim pojawiła się w ubiegłym roku. Za projektem stoją silni...

25 lat analityki danych w ubezpieczeniach

Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...

Asist po dołączeniu do PIB Group nabiera impetu

Rozmowa z Bartoszem Słupskim, CEO PIB Agency, spółki odpowiedzialnej za koordynację działań M&A w polskim sektorze agencyjnym, i Rafałem Ćwiklińskim, prezesem zarządu Asist sp....

Innowacje motorem wzrostu w Compensie

Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, wiceprezesem Compensy Aleksandra E. Wysocka: – Compensa otrzymała w tym roku Orła Innowacji za platformę Nasza Compensa. Co to za rozwiązanie,...

Coraz więcej rozmów o sprzedaży agencji. CUK pomaga podjąć dobrą decyzję

Rozmowa z Ewą Gładziuk-Wróblewską, dyrektorką ds. rozwoju sieci CUK Ubezpieczenia Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy dziś o temacie coraz częściej nurtującym multiagentów: jak mogę sprzedać...

Motorem wzrostu zawsze powinna być jakość

Rozmowa z Grzegorzem Adamczukiem, prezesem ASF Premium Aleksandra Wysocka: – Jak w ASF będziecie wspominać 2023 rok? Grzegorz Adamczuk: – To był dobry rok, ale wyzwań...

Dziesięć lat Ochrony z plusem

Rozmowa z Arturem Skibą, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Spotykamy się z okazji urodzin Waszego produktu Ochrona z plusem. Dziesięć...

Internet rzeczy nigdy nie śpi

W ostatnich miesiącach w Polsce wybuchło kilkanaście pożarów dużych zakładów produkcyjnych. Ponad połowa w dni wolne od pracy. To niemal wyklucza możliwość szybkiej reakcji....

Czego nauczyła nas sprzedaż 130 000 klauzul produktowych?

Rozmowa z Kingą Sufin i Joanną Przychodzką, ekspertkami ds. rozwoju produktu w ERGO Hestii Aleksandra E. Wysocka: – Jeszcze niedawno pisaliśmy w „Gazecie Ubezpieczeniowej” o...
18,430FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie