Rynek ubezpieczeń - Strona 32 z 554 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Nationale-Nederlanden po raz pierwszy wśród 10 najlepszych pracodawców

Nationale-Nederlanden znalazł się w gronie 10 najlepszych pracodawców w kraju. Certyfikat Top Employer Polska, który otrzymała firma, przyznawany jest tylko raz w roku, po...

Subiektywnie o rosnących oczekiwaniach klientów i doprecyzowaniu regulacji

Rynek ubezpieczeń grupowych w Polsce jest w ciągłym rozwoju. To samo możemy powiedzieć o regulacjach w tym obszarze. Podzielę się obserwacjami i subiektywnymi przemyśleniami...

Ruszyła rejestracja na XXVI Kongres Brokerów

22 stycznia na stronie kongresbrokerow.pl udostępnione zostały formularze rejestracji na XXVI Kongres Brokerów. Procedura rejestracji jest podobna jak w przypadku poprzednich imprez. Po zakończeniu rejestracji konieczne będzie wydrukowanie...

LINK4: iProspect wygrywa przetarg na działania performance

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów, a iProspect...

TU Zdrowie wspiera w walce z rakiem szyjki macicy

Rak szyjki macicy jest wykrywany każdego roku u około pół miliona kobiet na świecie i jest czwartym pod względem częstości występowania nowotworem u kobiet....

Ruszyła czwarta Literacka Podróż Hestii

Rozpoczął się pierwszy etap tegorocznej edycji konkursu Literacka Podróż Hestii. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia książek napisanych z myślą o młodych czytelnikach i czytelniczkach. W kolejnych...

Rusza Zimowa Akademia Seniora PZU Zdrowie

PZU Zdrowie we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej przygotowało cykl bezpłatnych webinarów na temat zdrowia osób w dojrzałym wieku. Zimowa Akademia Seniora potrwa...

TUZ Ubezpieczenia: Jaka ochrona dla seniora?

Starzejące się społeczeństwo wymaga elastycznej i nowoczesnej polityki senioralnej państwa. Na razie więcej do zaproponowania w tym temacie mają towarzystwa ubezpieczeń. W Polsce osób w...

Open Life wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Tak jak w poprzednim roku, Open Life uruchomiło eSkarbonkę od Mastercard, aby wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. To wirtualna puszka do kwestowania, do której...

Kampania Warty zwiększyła świadomość marki

Na przełomie roku Warta wystartowała z nowym spotem w kampanii „Każdemu może się zdarzyć”. W nowej odsłonie ubezpieczyciel kontynuuje koncepcję pokazywania sytuacji opartych na...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie