Rynek ubezpieczeń - Strona 601 z 608 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

„OC Nocy Letniej” w multiagencji Punkta

Przez całe lato, każdej nocy kupujący ubezpieczenia samochodowe OC/AC przez internet za pośrednictwem multiagencji Punkta będą otrzymywać różne nagrody i promocje. Akcja pod nazwą...

Partnerstwo w pokonywaniu wyzwań to klucz do sukcesu i wzrostu

Kanał multiagencji ubezpieczeniowych odgrywa coraz większą rolę w dystrybucji polis. W ubiegłym roku udział tego sektora wśród kanałów dystrybucji ubezpieczeń wzrósł do 30% i...

Skuteczna obsługa regresów – czy to możliwe?

Mądre zarządzanie portfelem regresowym, z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności, skutkuje kilkunastoprocentowym wzrostem skuteczności – tylko...

UFG: Ranking jakości danych w zmienionej formule

Jubileuszowa, dziesiąta odsłona rankingu jakości danych przekazywanych przez ubezpieczycieli komunikacyjnych do Ośrodka Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego okazała się być wyjątkowa. UFG dokonał bowiem zmian...

Na jakie benefity medyczne mogą liczyć polscy pracownicy?

Pracodawcy nieustannie modyfikują programy benefitów, żeby zapobiec zbytniej rotacji albo przyciągnąć nowych pracowników. Oprócz pożądanej obecnie opieki psychologicznej, uwzględniają w nich także rehabilitację pocovidową. Jak...

Prawie wszystkie oferty ubezpieczenia upraw dostępne w CUK Ubezpieczenia

W obecnym sezonie wiosennym obowiązkowe ubezpieczenia upraw z dopłatami oferuje 8 towarzystw. CUK Ubezpieczenia zwraca uwagę, że prawie wszystkie oferty można porównać w jego...

Transport w potrzasku

Koronawirus niektóre branże czy dziedziny biznesu wzmacnia, na przykład handel elektroniczny, inne doprowadza na skraj agonii. Tak jest chociażby z wieloma przedsiębiorstwami działającymi w...

Gwarancje24: Gwarancje wadialne dostępne przez internet

W związku z pandemią SARS-CoV-2 start-up Gwarancje24 uruchomił bezkontaktową sprzedaż internetową gwarancji wadialnych. Są one dostępne w tradycyjnej formie papierowej lub cyfrowej z kwalifikowanym...

Powodzie – najistotniejsze ryzyko klimatyczne dla Polski

Polska Izba Ubezpieczeń zwraca uwagę, że tegoroczny sezon burzowy jest intensywniejszy w porównaniu z rokiem 2022 czy 2023. Latem powodzie błyskawiczne nawiedziły wiele miejsc...

Warta: Sztuczna inteligencja przyśpiesza obsługę klientów na infolinii

Warta wykorzystuje bota rozpoznającego intencje dzwoniącego do obsługi klientów na infolinii. Dzięki pracy VoiceBota jej pracownicy mogą przyjąć o ok. 25% więcej zgłoszeń. – Co roku nasze...
17,991FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie