Technologia - Strona 17 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Technologiczna przyszłość brokerów

Krakowska agencja ubezpieczeniowa Capital Brokers Insurance Group od czterech lat korzysta z usług VSoft SA. O tym, jak rozwiązanie VSoft Insurance Broker wspiera pracę...

Ergo Hestia ma już chatbota, teraz szykuje voicebota

Na stronie internetowej Ergo Hestii został uruchomiony chatbot. Za jego pośrednictwem można zapoznać się z ofertą ubezpieczyciela, jak również uzyskać wsparcie w obsłudze umowy...

Trampolina do przyszłości

Pandemia Covid-19 okazała się katalizatorem dla transformacji cyfrowej, także w tradycyjnej i zachowawczej wobec technologii branży ubezpieczeniowej. Malejący przypis składki, niskie stopy procentowe oraz...

Nowe technologie a sektor finansowy – wyzwanie dla tradycyjnych modeli biznesu

Działające na rynku firmy fintech stanowią szczególną kategorię finansowych instytucji pozabankowych. Ich wiodącą cechą jest wykorzystanie nowoczesnych i zaawansowanych technologii komputerowych oraz sieciowych do...

SAS: Ubezpieczyciele potrzebują AI bardziej niż kiedykolwiek

Zmiany w regulacjach oraz uwzględnienie ryzyka klimatycznego i kwestii ESG to zaledwie część wyzwań, z jakimi mierzą się obecnie firmy ubezpieczeniowe. Agenci potrzebują nowych,...

Chatbot wesprze rekrutację w Nationale-Nederlanden

W ramach współpracy z Nationale-Nederlanden startup Emplocity zapewni ubezpieczycielowi usługi swojego inteligentnego chatbota, wspierającego proces rekrutacji. Będzie on pomagał pracownikom działu HR zakładu w...

Edward wspiera agentów Inter Polska

TU Inter Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta. Nowe narzędzie pod nazwą Edward wspomaga proces dystrybucji i obsługę leadów sprzedażowych w sieci agentów ubezpieczyciela. Edward...

Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (1)

O blockchainie pisze się ostatnimi czasy naprawdę sporo. Jeszcze więcej się mówi. Zdaniem niektórych autorów znaczenie i pozycja rzeczonej technologii dla współczesnego świata będą...

Analiza mowy wesprze sprzedawców i zadba o emocje klientów

Rozmowa z Bartoszem Jakubielem, dyrektorem ds. projektów i procesów biznesowych LINK4 Aleksandra E. Wysocka: – W LINK4 wdrożyliście nowe narzędzie analizy mowy. Jak to dokładnie...

Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć

Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie