A czy ty wysyłasz SPAM do swoich klientów?
1 maja 1978 r. był jednym z tych dni, które na zawsze zmieniły nasze życie. Właśnie wtedy Einar Stefferud wysłał poprzez sieć ARPANET (bezpośredniego...
Cyberbezpieczeństwo: Jak chronić firmę przed zagrożeniami „od środka”
W ostatnich tygodniach media obiegła informacja o wyroku 3 lat więzienia dla Ashleya Lilesa, pracownika brytyjskiej firmy, który szantażował pracodawcę, symulując zewnętrzny atak ransomware....
Start-upy powalczą o milion euro
W piątej edycji CEE Startup Challenge, konkursu organizowanego przez platformę matchmakingową Vestbee start-upy z regionu CEE po raz kolejny będą miały okazję zaprezentować się...
Globalne ocieplenie wymusza istotne zmiany w ofertach ubezpieczycieli
Zmieniający się klimat oznacza coraz więcej ekstremalnych zjawisk pogodowych i strat spowodowanych szkodami żywiołowymi. Widać to już w segmencie nieruchomości, w którym gwałtownie rośnie...
Jak przekroczyć horyzonty hype’u?
W ostatnich latach nastąpiła rewolucja w danych, a firmy w sektorze finansowym dążą do stania się organizacjami data-driven. Ich celem jest podejmowanie przemyślanych, perspektywicznych...
Innowacje w każdym miejscu
Innowacje to nie tylko rozwiązania informatyczne, ale także produktowe. Wprowadzamy je w każdym aspekcie działania firmy. Ważne jest, aby miały one swój cel.
Zgodnie ze...
Jakość danych to proces
Chcielibyśmy zrealizować projekt, który poprawi jakość danych – to słowa, które w ostatnim czasie słyszałem wielokrotnie. Z jednej strony budzą nadzieję, z drugiej jest...
Analityka SAS dostępna na platformach Amazon Web Services i Google Cloud
Firma SAS potwierdziła dostępność platformy SAS Viya w środowisku Amazon Web Services i Google Cloud oraz zapowiedziała, że wsparcie dla Red Hat OpenShift pojawi...
Ministerstwo Cyfryzacji: Polacy coraz częściej załatwiają sprawy online
Przez ostatnie pół roku Polacy codziennie zakładali średnio 14 tysięcy nowych profili zaufanych, wysyłali online do urzędów 2401 pism ogólnych i przez internet zgłaszali...
Spór o sztuczną inteligencję
Podczas gdy wykorzystywanie sztucznej inteligencji (AI) z korzyścią dla konsumentów i społeczeństwa deklarują niemal trzy na cztery firmy, to w zapewnienia te wierzy jedynie...