Sprawne działanie mobilnego likwidatora
Ubezpieczeniowy obszar likwidacji szkód to nie tylko procedury, ścieżki oceny czy kwestionariusze prowadzące przez procesy uzyskiwania rekompensaty finansowej. To również działania w terenie, w...
Sztuczna inteligencja wspiera w usuwaniu skutków nawałnic i klęsk żywiołowych
Wyobraźmy sobie, że potężna nawałnica przetoczyła się przez miasto, siejąc spustoszenie i uszkadzając domy. Zanim właściciele nawet pomyślą o odbudowie, muszą czekać tygodniami, może...
Insly testuje nową platformę dla agentów
Firma Insly przygotowała nową platformę dla pośredników, która docelowo ma zastąpić dotychczasowy serwis. Obecnie trwa faza testowa nowego rozwiązania – informuje cashless.pl.
Piotr Bartos, dyrektor...
PZU umożliwi szybką obsługę szkody komunikacyjnej dzięki sztucznej inteligencji
Asystent AI – taką nazwę nosi udostępnione przez PZU SA narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję przy obsłudze szkód komunikacyjnych. Rozwiązanie autorstwa Tractable sporządzi wstępny kosztorys...
CUK Ubezpieczenia pozwala na zakup ubezpieczeń przez wideorozmowę
CUK Ubezpieczenia jako pierwsza firma w branży wprowadził wideosprzedaż ubezpieczeń. Od 7 marca klienci mogą umawiać się z doradcami na spotkania wideo.
Oprócz prostego mechanizmu...
PKO Ubezpieczenia wdraża narzędzie BrokerUFG
PKO Ubezpieczenia podpisało z Makeitright umowę na wdrożenie rozwiązania BrokerUFG – narzędzia technologicznego dostępnego w modelu SaaS, które umożliwia automatyczną komunikację z Ubezpieczeniowym Funduszem...
Eksperci KNF wskazują, jak przeciwdziałać atakom DDoS
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował na stronie internetowej przygotowane przez specjalistów ds. telekomunikacji oraz Zespół CSIRT KNF opracowanie opisujące koncepcje, narzędzia i techniki chroniące...
Bułgarski ubezpieczyciel DZI korzysta z Comarch PowerCloud
DZI, lider branży ubezpieczeniowej w Bułgarii, podpisał pięcioletni kontrakt z Comarch na wykorzystanie platformy PowerCloud w zakresie hostingu IT oraz działań związanych z utrzymaniem...
Sztuczna inteligencja pomaga TFI PZU w weryfikacji tożsamości klientów
TFI PZU wprowadziło wideoweryfikację jako nową metodę identyfikacji tożsamości klientów na platformie do inwestowania inPZU.
Wideoweryfikacja jest oparta na rozwiązaniach bazujących na sztucznej inteligencji i...
UNIQA automatyzuje proces oceny merytorycznej roszczeń osobowych
Insurtech Minte.ai zawarł z UNIQA TUnŻ umowy na wdrożenie oraz 5-letnią subskrypcję oprogramowania pozwalającego na automatyzację i usprawnienie oceny merytorycznej roszczeń osobowych.
Ocena odbywać się...