Europ Assistance: Nowa aplikacja webowa ułatwi multiagentom sprzedaż Car Assistance
Europ Assistance Polska udostępnia nowe narzędzie dla multiagentów. Przy jego pomocy będą mogli szybko wyliczyć składkę Car Assistance i znaleźć optymalną dla klienta ofertę....
Te technologie zmieniają ubezpieczenia
Rozmowa z Marcinem Plutą, partnerem zarządzającym Sollers Consulting
Aleksandra E. Wysocka: – Na swoje 20-lecie firma Sollers Consulting przeprowadziła badanie wśród klientów dotyczące technologii, które...
Nie traćmy cennego czasu osób o wyjątkowych umiejętnościach
Kilka lat temu opublikowałem artykuł dotyczący walidacji aktuarialnych modeli prognostycznych. Jedną z jego tez było stwierdzenie, że dla zapewnienia jakości wyników automatyzacja jest niezbędna,...
Punkt Diagnostyczny Comarch – zdalna opieka w placówce ubezpieczeniowej
Towarzystwo ubezpieczeniowe, firma zatrudniająca pracowników umysłowych lub fizycznych, urząd, hotel, dom seniora, siłownia czy apteka – dla zastosowania takich innowacyjnych rozwiązań telemedycznych jak Punkt...
iBooster wzbogaci się o porównywarkę zakresów Comadso
Polskie Polisy, dostawca rozwiązania iBooster dla agentów, nawiązał współpracę z Comadso. W jej efekcie pośrednicy używający tego narzędzia będą mogli porównać oferty wielu ubezpieczycieli...
Czy słoń jest jak wąż?
Na polskim rynku mamy niewiele
udanych wdrożeń rozwiązań ubezpieczycieli we współpracy z młodymi firmami. Branża
potrzebuje nowych rozwiązań, by nadążyć za zmieniającym się otoczeniem, więc
warto sięgać...
Mam złą wiadomość: Integracja nigdy się nie skończy. Co można z tym zrobić?
Zdarzyło Wam się kiedyś wpisać dane do ubezpieczenia samochodu, nacisnąć przycisk „policz” i… czekać? Towarzystwo ubezpieczeniowe nic nie traci, jeśli taka sytuacja ma miejsce...
Rankomat: Już 56% Polaków rozważa zakup samochodu elektrycznego
Wygląda na to, że rządowe dofinansowania zmieniły podejście Polaków do samochodów elektrycznych. Jak wynika z badania rankomat.pl, już ponad połowa Polaków rozważa zakup auta...
astorya.io rozszyfrowuje mapę innowacji PZU
W astorya.vc od kilku lat przyglądamy się start-upom oraz zespołom innowacji w ubezpieczeniach w Europie i w Polsce. Działają one bardziej lub mniej otwarcie....
Generali: Lea ułatwi pracę agentom
Lea to generatywny chatbot wdrożony przez Generali, oparty na modelu sztucznej inteligencji. Narzędzie będzie wspierać agentów współpracujących z zakładem w wyszukiwaniu postanowień w ogólnych warunkach ubezpieczeń...