Technologia - Strona 5 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

MAK cyfryzuje obsługę ubezpieczeń grupowych od ponad dziesięciu lat

Firma MAK Ubezpieczenia jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm brokerskich na rynku benefitów pracowniczych i jedynym podmiotem, który stosuje model pełnego outsourcingu programów...

PZU: Łączymy doświadczenie z technologią dla bezpieczeństwa klientów

Technologia w zarządzaniu ryzykiem majątkowym Za pożar, wybuch czy inną katastrofę prawie nigdy nie odpowiada pojedyncza przyczyna. Najczęściej to cztery różne elementy, które wystąpiły w...

Skończmy z fikcją wielkiego rozwoju IT na rynku brokerskim

Od początku mojej kariery zawodowej pracowałam przy systemach IT do obsługi programów grupowych – nazwę je systemami IT pośredników na potrzeby tego tekstu. Najpierw...

Giganci na glinianych nogach, czyli o tym, że nic nie jest na zawsze

Co słychać na naszym rodzimym rynku? Nowy rok to nowe otwarcie – „świeżo wypieczone” plany sprzedażowe, OKR-y, KPI-e, taski, cele… A skoro budżety, plany...

Czego multiagencja może nauczyć się od Google’a?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że obecna sytuacja makroekonomiczna uderza rykoszetem w branżę ubezpieczeniową. Rosnące koszty administracyjne, wojna cenowa, nieuczciwe zagrania towarzystw ubezpieczeniowych, galopująca...

Cztery trendy fintech i insurtech, które warto śledzić

Metaverse, NFT, kryptowaluty… Jakie innowacje technologiczne w dziedzinie bankowości i ubezpieczeń warto śledzić? FinTech & InsurTech Congress (23–24 marca 2022) był świetną okazją, by...

UNIQA korzysta z najnowocześniejszej technologii w likwidacji szkód życiowych

Pod koniec 2023 r. UNIQA, jako pierwsza firma ubezpieczeniowa na polskim rynku, uruchomiła w pełni zautomatyzowaną ocenę szkód życiowych w zakresie uszczerbku na zdrowiu. Narzędzie...

Jak ubezpieczyć nieubezpieczalne?

Ponad 4000 uczestników zgromadziło się w Greenwich w Londynie, by po długim okresie lockdownów i wymuszonej pandemią izolacji porozmawiać o najnowszych trendach technologicznych w...

Marketing hybrydowy to dźwignia wzrostu sprzedaży i lepszych relacji z klientami

Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk, Bogdanem Tarantą i Jolantą Kozłowską z SAS Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiamy dziś na niezwykle istotny dla branży ubezpieczeniowej temat, czyli...

Sztuczna inteligencja zmienia branżę ubezpieczeniową

W erze technologii branża ubezpieczeń zmierza ku coraz większej automatyzacji i optymalizacji procesów. Sztuczna inteligencja (AI) jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, które mogą...
17,641FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie