Salesforce zwiększa o 30% efektywność menedżerów sprzedaży
Czy można zastąpić ważące setki megabajtów tabele w Excelu nowoczesnym i przyjaznym systemem CRM? Tak – i to z sukcesem. Na taką zmianę zdecydowano...
Rok, w którym warto przyśpieszyć
Ciężkie czasy tworzą silne technologie. Ta parafraza znanego i krążącego od dawna po internecie cytatu świetnie oddaje naszą współczesność. Może też być dobrą inspiracją...
Pilotażowa kampania produktowa PZU z wykorzystaniem technologii DAI
GPW DAI, spółka z Grupy Kapitałowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, we współpracy z Domem Mediowym Sigma BIS przeprowadziła pod koniec 2023 r. pilotażową...
Czy ubezpieczyciele umieją działać zdalnie?
Innowacje,
o których branża ubezpieczeniowa najczęściej mówiła w 2019 r., to omnichannel,
portale klienckie i narzędzia do samodzielnej likwidacji szkód. Wszystko
wskazuje na to, że innowacjami o...
Sollers Consulting i Insicon przyspieszą innowacje w ubezpieczeniach
Sollers Consulting i Insicon podpisały umowę partnerską dotyczącą centralnego systemu informatycznego i2i firmy Insicon dla biznesu ubezpieczeniowego. Obie firmy wesprą europejskich ubezpieczycieli w przezwyciężeniu...
Szybkie wdrożenie Berg System dla Poczty Polskiej Dystrybucja
Cztery miesiące – tyle trwało wdrożenie Berg System w Poczta Polska Dystrybucja, spółce z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej, odpowiedzialnej m.in za sprzedaż ubezpieczeń i...
Marketing hybrydowy to dźwignia wzrostu sprzedaży i lepszych relacji z klientami
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk, Bogdanem Tarantą i Jolantą Kozłowską z SAS
Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiamy dziś na niezwykle istotny dla branży ubezpieczeniowej temat, czyli...
Kończy się czas przeciągania liny między ubezpieczycielami i agentami
Rozmowa z Piotrem Bartosem, CEO Insly w Polsce
Aleksandra E. Wysocka: – Jak oceniacie w Insly zmiany zachodzące na rynku dystrybucji? Widzę konsolidację przez coraz...
Telemedico pozyskał środki na światową ekspansję
Polski startup Telemedico, który rozwija platformę telemedyczną w 14 krajach świata, pozyskał 25 mln złotych (5,5 mln euro) na dalszą jej rozbudowę w Europie...
Spór o sztuczną inteligencję
Podczas gdy wykorzystywanie sztucznej inteligencji (AI) z korzyścią dla konsumentów i społeczeństwa deklarują niemal trzy na cztery firmy, to w zapewnienia te wierzy jedynie...