Warta obsłuży klienta w czasie rzeczywistym
Warta chce w pełni zautomatyzować procesy obsługi klienta. Ubezpieczyciel wykonał już pierwszy krok na drodze do realizacji tego celu, wdrażając silnik decyzyjny – narzędzie...
A czy ty wysyłasz SPAM do swoich klientów?
1 maja 1978 r. był jednym z tych dni, które na zawsze zmieniły nasze życie. Właśnie wtedy Einar Stefferud wysłał poprzez sieć ARPANET (bezpośredniego...
Jak AI usprawnia obsługę wypowiedzeń polis
W procesie zarządzania polisami ubezpieczeniowymi jednym z najbardziej wymagających i narażonych na błędy zadań jest obsługa wypowiedzeń umów ubezpieczeniowych. Towarzystwa codziennie otrzymują setki, a...
Europ Assistance: Nowa aplikacja webowa ułatwi multiagentom sprzedaż Car Assistance
Europ Assistance Polska udostępnia nowe narzędzie dla multiagentów. Przy jego pomocy będą mogli szybko wyliczyć składkę Car Assistance i znaleźć optymalną dla klienta ofertę....
Moc technologii w ubezpieczeniach korporacyjnych
Technologia internetu rzeczy, bezprzewodowej komunikacji, rozwiązań chmurowych i uczących się algorytmów pozwalają na zastosowanie nowoczesnej smart polisy, która czynnie zabezpiecza każdy obiekt przemysłowy i...
Cyfrowa transformacja w Polsce – czy na pewno wiemy, co to znaczy, i czy...
Termin „cyfrowa transformacja” jest bardzo pojemny. Z perspektywy potrzeb rynku, a przez to oferty produktowej, zakłady ubezpieczeń często próbują przewidzieć, czym ta transformacja jest...
Uproszczone narzędzia identyfikacji klientów nie wytrzymają próby czasu
Po wyrażeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego zgody na złagodzone wymogi dotyczące weryfikacji tożsamości klientów zawierających umowy ubezpieczeń na życie, zakłady z działu I mogą...
Grupa ANG z cyfrowymi narzędziami do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych
Pośrednik kredytowo-ubezpieczeniowy Grupa ANG SA we współpracy z firmą ecom sp. z o.o. przygotował porównywarkę ubezpieczeniową i aplikację mobilną ANG AUTO. Jeszcze w tym...
Badania okresowe pracowników pod kontrolą
Po odwołaniu stanu pandemii pracodawcy będą mieli obowiązek wysłać pracowników na badania okresowe, jeśli skorzystali z możliwości zawieszenia kierowania do lekarzy medycyny pracy podczas...
Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?
Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...