Profesjonalizm w obliczu podwyżek
Biznes korporacyjny opiera się na relacjach i wzajemnym zaufaniu, zarówno na linii ubezpieczyciel – broker, jak i broker – klient. Dlatego dziś rolą ubezpieczyciela...
U nas każda kariera ma swoją historię
Rozmowa z Michałem Kożuchowskim, członkiem zarządu Inter-Broker
Aleksandra Wysocka: – Zdradzi Pan sekret swojej kariery w Inter-Broker?
Michał Kożuchowski: – Oczywiście. To historia chłopaka, który zaczął...
Szkolenie na temat zagadnienia analizy wymagań i potrzeb klienta w OC zawodowej
Rozpoczęła się rejestracja na szkolenie „Analiza wymagań i potrzeb w zakresie odpowiedzialności cywilnej poszczególnych grup zawodowych – niebezpieczeństwa i pułapki prawne oraz postulaty wprowadzenia...
Nadzór nie zawaha się przed nałożeniem najostrzejszych kar
Z ustaleń Business Insider Polska wynika, że Komisja Nadzoru Finansowego nie jest zadowolona z podejścia wielu zakładów ubezpieczeń do rekomendacji dotyczących likwidacji szkód z ubezpieczeń...
Pandemia napędza wyłudzenia również w ubezpieczeniach
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk, Head of Insurance Territory, i Zuzanną Karolak, Forensic & Compliance Lead for Central Europe, SAS Institute
Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy...
Dlaczego zamożny klient jest ważny w rozwoju zawodowym agenta
Warto czasami zastanowić się nad tym, co jest prawdziwą miarą sukcesu w sprzedaży ubezpieczeń. Możemy wymieniać takie aspekty jak liczba klientów, ich poziom utrzymania...
Jak się odnaleźć w sytuacji porażki
W świecie biznesu zwyciężają nie ci, którzy potrafią cieszyć się ze zwycięstwa, ale ci, którzy radzą sobie ze stratą i porażkami. Strata stanowi nieodłączną...
Działamy skutecznie
Przedsiębiorstwa codziennie stają przed wyzwaniami, którym często towarzyszy poczucie niepewności. UNIQA wspiera firmy i dostarcza rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo finansowe.
Działamy skutecznie, o czym świadczą...
Skończmy z fikcją wielkiego rozwoju IT na rynku brokerskim
Od początku mojej kariery zawodowej pracowałam przy systemach IT do obsługi programów grupowych – nazwę je systemami IT pośredników na potrzeby tego tekstu. Najpierw...
Czy twoja marka mówi prawdę?
W epoce cyfryzacji, gdzie każdy aspekt naszego życia przenika przez ekran komputera czy smartfona, rodzi się pytanie kluczowe: jak w tej wirtualnej rzeczywistości zachować...