Inspiracje - Strona 12 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak pracować z nieefektywnym menedżerem zespołu sprzedaży

Jak to się dzieje, że przy takich samych warunkach rynkowych, narzędziach i sposobach wynagradzania można zaobserwować ogromne różnice w wynikach sprzedażowych poszczególnych zespołów? Sensowna...

Nasza cierpliwość jest wystawiana na próbę

Bieżący rok zbliża się ku końcowi. Czas kolejnych podsumowań. Czy tak wiele zmieniło się względem poprzedniego? Wydawało się, że liderem awarii systemów TU był rok...

Sztuczna inteligencja a my

Ustalając jesienią zeszłego roku hasło przewodnie XXVI Kongresu Brokerów, nie przypuszczaliśmy nawet, jak bardzo i szybko wpisze się ono w zachodzące procesy społeczno-gospodarcze. Kiedyś nowinka,...

CONDITOR działa na rzecz przedsiębiorczości wśród młodzieży

Dwudziestu przyszłych ekonomistów wzięło udział w najnowszej odsłonie innowacyjnego projektu szkoleniowego Multiagencji CONDITOR. Jego nadrzędnym celem jest rozwój przedsiębiorczości wśród młodych ludzi stojących u...

Spokojny sen z portfelem inwestycyjnym

Inwestowanie to czynność wymagająca skrupulatności i przestrzegania określonych zasad. Z jednej strony narzucają one na nas pewnego rodzaju reżim, łączą się z obowiązkami, ale...

Jak ustawa o zarządzie sukcesyjnym zmieniła sprzedaż ubezpieczeń na życie

Pokolenie pierwszych polskich przedsiębiorców znajduje się już w wieku zwiększającym ryzyko śmierci. W przypadku takiego zdarzenia najgroźniejsza sytuacja występuje najczęściej przy okazji prowadzenia jednoosobowej...

Idź drogą SMART

Na początku swojej drogi agentki ubezpieczeniowej czekałam, co przyniesie dzień, i byłam bierna w pozyskiwaniu nowych klientów. Liczyłam na to, że sami zapukają do...

Informacja o produkcie jest decydująca

Firma konsultingowa Deloitte we współpracy z firmą Medallia opublikowała drugą edycję raportu Customer Experience Drivers. W badaniu wzięło udział 7 tys. respondentów z Polski,...

Czy leci z nami pilot?

W strukturach sprzedaży od lat pokutuje taka sytuacja – objęcie stanowiska decyzyjnego zależy od kompetencji niezwiązanych z zarządzaniem. To wynik przekonania, że dobry, bardzo...

Ubezpieczyciele znowu z tyłu

Inflacja, koszty kredytów, zawirowania w gospodarce. Dzieje się tak dużo, a ubezpieczyciele mówią tak mało  – pisze Wojciech Wężyk, Brandscope. Branża znowu oddaje pole w...
18,482FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie