Inspiracje - Strona 11 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak znaleźć się w ubezpieczeniowej elicie

Branża ubezpieczeniowa, a dokładniej jej życiowa część, również ma swoją ekstraklasę – międzynarodowe gremium skupiające najlepszych specjalistów z całego świata (dokładnie z 69 krajów),...

Trzy sekrety skutecznego telefonowania

Już po napisaniu samego nagłówka nabrałam wątpliwości co do jego treści. Jak bowiem mówić o sekretach, skoro wszystko dawno już powiedziano, napisano i jasno...

Chętnych los prowadzi, niechętnych wlecze…

To zdanie napisał w Listach moralnych Seneka, czołowy przedstawiciel filozofii stoicyzmu. Co z tego wynika dla nas po 2000 lat od wypowiedzenia tych słów? Branża...

Skąd brać pomysły na wpisy do mediów społecznościowych?

Prowadzenie profilu agenta ubezpieczeniowego w social mediach to wymagające zajęcie. Należy stale myśleć o nowych treściach, które będą interesujące i angażujące dla odbiorców, a...

Jakoś czy jakość na rynku brokerskim?

W tym roku skończyliśmy jako Certo Broker pięć lat na rynku brokerskim. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało nam się stworzyć, mimo że...

Konsolidacja potencjału specjalizacji i innowacyjności

Od 17 lat obserwuję nieustanny rozwój branży brokerskiej – czasami bardziej, innym razem mniej intensywny. Przy tym warto przypomnieć, że jeszcze w 2005 r....

Mamy wiele asów w rękawie

Od pewnego czasu na lokalnym rynku pracy wyzwaniem jest znalezienie pracownika, który zostanie w firmie na dłużej. Pracodawcy szukają skutecznych sposobów na to, aby...

O recyklingu treści słów kilka

Tworzenie treści marketingowych to skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów online, ale ma jedną wadę – zajmuje mnóstwo czasu. Z ankiety przeprowadzonej w ramach insurketing.pl...

Trzy obszary wspierania sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie

Ubezpieczenia życiowe i zdrowotne odgrywają coraz większą rolę – rośnie liczba zainteresowanych klientów i przypis ze składki rocznej, imponuje również suma świadczeń wypłaconych z...

Informacja o produkcie jest decydująca

Firma konsultingowa Deloitte we współpracy z firmą Medallia opublikowała drugą edycję raportu Customer Experience Drivers. W badaniu wzięło udział 7 tys. respondentów z Polski,...
17,637FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie