Ubezpieczyciele znowu z tyłu
Inflacja, koszty kredytów, zawirowania w gospodarce. Dzieje się tak dużo, a ubezpieczyciele mówią tak mało – pisze Wojciech Wężyk, Brandscope.
Branża znowu oddaje pole w...
Co to właściwie jest follow up?
Jeśli skorzystasz z popularnego internetowego tłumacza, okaże się, że słowo „follow” oznacza „podążać”, ale też „śledzić” czy „następować”. Zbitkę „follow up” tłumaczy się natomiast...
Jak zostać gwiazdą LinkedIna bez wychodzenia z piżamy
Dla biznesu LinkedIn to najważniejsze medium. Precyzyjniej niż jakiekolwiek inne pozwala nam zidentyfikować grupę docelową, daje doskonałe narzędzia do interakcji z innymi użytkownikami, jest...
Praktyczne wskazówki do prezentowania rozwiązań
Stosowanie próbnych zamknięć w trakcie prezentacji pozwala uzyskać opinie zwrotne. Próbne zamknięcia nazywa się czasem „zamknięciami kontrolnymi”, gdyż dzięki nim kontrolujesz swoje dotychczasowe postępy.
Niektórzy...
Komunikacja jak rozbierany poker
Dostałam zaproszenie do Radia 357, by powiedzieć słuchaczom, czemu ceny OC ppm rosną, nawet gdy się jest kierowcą bezszkodowym. Naprawdę chciałabym powiedzieć, że ceny...
Networking rekrutacyjny
Specyfika branży ubezpieczeniowej sprawia, że rekrutacja na stanowiska sprzedażowe musi stać się procesem ciągłym, by zapewnić stabilność kadrową zespołu. Z jednej strony skupiamy się...
Tyle lat płacę i nic z tego nie mam
To cieszy, że Radio 357 uznało ubezpieczenia za temat wystarczająco interesujący, żeby porozmawiać o nim na antenie w popołudniowym programie. Podczas audycji redaktor Ernest...
Zdrowie psychiczne w ubezpieczeniach
W Polsce studia psychologiczne do tej pory traktowane były na równi z socjologią, a do samych psychoterapeutów podchodziliśmy jak do znachorów. Gdybyśmy zapytali naszych...
Jak zarządzać biznesem, będąc biznesowym nomadą
Biznesowi nomadzi to przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie, którzy zdecydowali się na prowadzenie firm bez stałego miejsca zamieszkania. Podróżując i przemieszczając się po całym świecie, jednocześnie...
Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru
Przejdźmy na Pru! To hasło było motywem przewodnim całodziennej serii wydarzeń w czasie Konferencji Sprzedaży Prudential. Patrząc na nowe reklamy i myśląc o przekazie...