Sukcesja to sposób na budowę wielopokoleniowego dobrobytu
W poprzednich artykułach wskazaliśmy wiele ryzyk finansowych, z jakimi zetknie się klient lub jego najbliżsi w związku z brakiem odpowiednio przygotowanego planu sukcesji. Wierzymy,...
5 działań wspierających lokalnie promocję agenta
Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...
Pracownicze plany kapitałowe a Covid-19
Pamiętam, jak agenci z nostalgią wspominali czasy wprowadzenia OFE. Temat PPK wywołuje natomiast zupełnie inne emocje – zarówno u samych doradców, jak i w...
Narty za milion euro
Z całą pewnością decyzja o tym, na jaką sumę warto się ubezpieczyć, jest ostatnią, jaką zawracamy sobie głowę, wyjeżdżając na narty. Szukamy fajnego miejsca...
Ubezpieczenie pobytu w szpitalu. Ciąża nie choroba
Ubezpieczyciele życiowi różnie definiują popularną wśród klientów umowę dodatkową pobytu w szpitalu. Różnice dotyczą zakresu, liczby dni w ciągu roku polisowego, stałych lub zmniejszających...
Reklamacja skierowana do ubezpieczyciela
Ustawa z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym określa zasady rozpatrywania reklamacji przez podmioty rynku...
Przyczyna zgonu nieznana
Dzwoni do mnie asystentka jednego ze wspólników spółki, informując, że syn prezesa zastał go w pozycji leżącej na kanapie, niewykazującego oznak życia. Powiadomił pogotowie...
Jak pisać skuteczne e-maile do klientów
Na co zwrócić szczególną uwagę w korespondencji e-mailowej? Jak sprawić, żeby nasz e-mail został odczytany, a przekaz, który wysyłamy, odpowiednio zinterpretowany i wykonany? Ostatnio...
Agenci zmęczeni konsolidacją
Amazon zamknął swoją ubezpieczeniową porównywarkę po 15 miesiącach od uruchomienia, nasz rodzimy Rankomat promuje kredyty i pożyczki, z każdym rokiem rośnie też liczba nieudanych...
Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnym klientem
Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem w działalności pośrednika czy brokera, odpowiedź powinna brzmieć: największym wyzwaniem jest pozyskanie nowego klienta.
Niestety w wielu firmach sprzedażowych...