Inspiracje - Strona 29 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

A na imię dajmy mu… agent

Wyobraźmy sobie scenę, w której rodzice rozmawiają o swoim dziecku – lada moment ma przyjść na świat. Po ustaleniu imienia oddają się marzeniom o...

Multiagencyjne hity i kity

Ostatnie pół roku w branży ubezpieczeniowej to czas, w którym m.in. wszedł w życie Nowy Ład i wybuchła wojna w Ukrainie, ale jednocześnie to...

Logo twojej multiagencji nie ma znaczenia

Wielokrotnie doradzam przy jednym powtarzającym się temacie multiagentom, którzy właśnie zakładają swoją multiagencję, czy też brokerom, którzy teraz rozpoczynają własną przygodę z ubezpieczeniami. Ten...

Czy nadajesz się do prowadzenia własnej firmy?

Duża część sprzedaży ubezpieczeń opiera się na agentach lub OFWCA, którzy mają własną działalność gospodarczą. Można powiedzieć, że są przedsiębiorcami, którzy korzystają z zasobów...

Nie potrafisz sprzedawać? Krzywdzisz ludzi!

Istotą pracy agenta ubezpieczeniowego jest spotykanie się z ludźmi i ich ubezpieczanie. Jednak mimo aktywności i wielu sposobności do sprzedaży nikt nie ma 100%...

Wdrożenie PPK okiem brokera ubezpieczeniowego

Po blisko dwóch latach wreszcie doczekaliśmy się zakończenia procesu wdrażania pracowniczych planów kapitałowych. Ktoś mógłby uszczypliwie zapytać, czy na pewno jest się z czego...

Nie pracuj na szarpaka

Jedno z najczęściej pojawiających się pytań w głowie nie tylko agenta ubezpieczeniowego, ale każdego sprzedawcy brzmi: Skąd brać klientów? A zatem – gdy już...

Od liter i pytań do spektakularnej sprzedaży

SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu czołowych firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12...

Dlaczego warto spotykać się przy piwie

Konferencje dla branży ubezpieczeniowej są ciekawe. Podobnie rzecz się ma ze szkoleniami – zarówno offline, jak i online. Niezależnie jednak od tych dwóch formuł...

Kompleksowo o finansach

Klienci instytucji finansowych coraz częściej oczekują oferty komplementarnej, dopasowanej do aktualnych potrzeb i oczekiwań, ale z drugiej strony uwzględniającej także zmiany dotyczące ich sytuacji...
17,657FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie