Inspiracje - Strona 30 z 101 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

50+ przeszkoda czy zaleta? Zawodowa przyszłość Polek z pokolenia silver

Jaka jest Polka po pięćdziesiątce? Jak odbiera siebie i jakie ma priorytety? Obecna sytuacja jasno pokazuje, że jesteśmy zaangażowane, oddane i potrafimy zorganizować się...

Polisa bez celu jest bez sensu

Najpierw Covid-19, a teraz wojna tuż przy naszej granicy. Poczucie zagrożenia narasta i co za tym idzie, nasi klienci coraz częściej myślą o ubezpieczeniu...

Od liter i pytań do spektakularnej sprzedaży

SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu czołowych firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12...

Młodzi przetrwają

Po prawdzie zastanawiałem się, Czytelniku, czy nie zatytułować inaczej dzisiejszej Ryzykonomii. A mianowicie „Umrą tylko starzy”. Bo taki mniej więcej przekaz, wyjątkowo głupi, słyszymy od pewnego...

Z polisą na szlaku i stoku

Zbliżający się sezon zimowy to dla narciarzy długo oczekiwany okres wyjazdów w góry i białego szaleństwa, na które czekają oni przez wiele miesięcy. Dla...

Wyrażam zgodę na udostępnianie dokumentacji medycznej ubezpieczycielowi

Ubezpieczony lub osoba, na rachunek której ma być zawarta umowa ubezpieczenia, upoważnia ubezpieczyciela do zasięgania informacji w placówkach medycznych o stanie zdrowia w przypadku...

Assistance dla wytrwałych

Marta Zdzińska w artykule z „GU” nr 08 zatytułowanym „Ile assistance damy radę sprzedać...?” zauważa, że ubezpieczyciele życiowi prześcigają się we wprowadzaniu do ubezpieczeń...

Czad na imprezie firmowej

Z racji blisko 30-letniego stażu w ubezpieczeniach i w wyniku zawodowych osiągnięć, ale też w wyniku zaproszeń, którym odmówić nie można, uczestniczyłem w wielu...

Białe szaleństwo pod kontrolą

Miłośnicy sportów zimowych albo już ruszyli w góry, albo lada chwila się tam wybiorą, aby wreszcie oddać się swojej pasji, jaką są narty lub...

Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych

W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....
18,505FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie