Inspiracje - Strona 4 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Dlaczego lęk przed opiniami innych hamuje rozwój w nowych obszarach

Załóżmy, że jesteśmy w erze cyfrowej transformacji. Wydaje się, że wszystko jest na wyciągnięcie ręki, a możliwości rozwoju są nieograniczone. A jednak… Mimo zapewnień o...

Doświadczenie i świeża krew w MDRT

Aż 80 agentów Allianz Polska spełniło warunki kwalifikacji do MDRT w 2024 r., a 70 z nich już zarejestrowało swoje członkostwo i oficjalnie należy...

Idealny klient

Pracowanie „na szarpaka” to domena wielu agentów. Na czym ono polega? Na nieuporządkowanych działaniach – co pewien czas telefon do przypadkowej osoby, po dłuższej...

Udar czy wypadek przy pracy?

Potrzeba było kilku lat, by rozstrzygnąć spór sądowy o to, czy śmierć ubezpieczonego w pracy była wypadkiem przy pracy, czy też wynikiem udaru krwotocznego...

9 miejsc, w których znajdziesz zamożnych klientów ubezpieczeniowych

Paweł Skotnicki poprosił mnie o przygotowanie specjalnego godzinnego szkolenia dla jego Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych. Mam tam przekazać inspiracje, otworzyć oczy i sprawić,...

SMS, który zwiększy sprzedaż z leadów ubezpieczeniowych

Marcinie, to naprawdę działa! – tak kilka dni temu powitał mnie przez telefon Marek. Marek to multiagent, dla którego pozyskuję leady ubezpieczeniowe do lekarzy....

Choroby rekomendacji brokerskiej

W obliczu pandemii debata publiczna ogniskuje się na tematach związanych ze zdrowiem i chorobami, przyjrzyjmy się zatem również kilku schorzeniom często spotykanym w rekomendacjach...

Nie narażaj danych swoich klientów

W dobie cyfryzacji oraz pandemii oszuści internetowi wspinają się na wyżyny, próbując wykraść od ciebie i innych różne dane. Od prostych SMS-ów, które każdy...

Uszczerbek z ZUS jak z polisy NNW?

To przypadek zawodowego sportowca, który – czy to będąc przezorny, czy też przezornym okazał się jego macierzysty klub – posiadał dwa ubezpieczenia od następstw...

Ubezpieczeniowcy wciąż w lesie

W codziennej pogoni za realizacją celów biznesowych i gaszeniem firmowych pożarów łatwo stracić szerszą perspektywę i poczucie sensu. Chociaż branża ubezpieczeniowa z zasady powinna...
17,636FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie