Uszczerbek z ZUS jak z polisy NNW?
To przypadek zawodowego sportowca, który – czy to będąc przezorny, czy też przezornym okazał się jego macierzysty klub – posiadał dwa ubezpieczenia od następstw...
Ubezpieczycielu, automatyzuj z głową
2020 i 2021 to lata olbrzymich zmian w procesie sprzedaży ubezpieczeń – sprzedaż i obsługa online, szkolenia itd. – co się działo, wszyscy wiemy....
Mindset, podświadomość i twoje sukcesy
Zastanawiałeś się, dlaczego niektórzy ludzie osiągają sukces za sukcesem, a inni stoją w miejscu? Sekret może się kryć nie w zewnętrznym świecie, ale w...
Bądź fachowcem w swojej dziedzinie
Żyjemy teraz bardzo szybko, ale to nie znaczy, że byle jak... Wręcz przeciwnie – jakość ma dla nas ogromne znaczenie. Przed zakupem nowych rzeczy...
Biznesowa ciągłość, ale z sercem
Po dwóch latach pandemii mieliśmy wrażenie, że już niewiele może nas zaskoczyć, i jak to się mówi w internetowym slangu: „umiemy w nową normalność”....
Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży
W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele osób z...
Czy jesteś zadowolony ze swojego ubezpieczyciela?
Właściwie cała moja historia z ubezpieczeniami związana jest z odpowiedzią na pytanie: „Czy jesteś zadowolony ze swojego ubezpieczyciela”. I może być ono skierowane do...
Czy już czas się bać?
Czuję się wyróżniona. Jedna z pierwszych w Polsce bezobsługowych Żabek mieści się w tym samym budynku co redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”. Żeby wejść do środka,...
Dzwonić, pisać, chodzić czy networkować?
Najczęstszym w ubezpieczeniach pomysłem na poznanie potencjalnego klienta jest dzwonienie do niego, budowanie marki osobistej w internecie, a jeśli ktoś działa w branży dłużej...
Coraz więcej pracodawców skłania się ku pracy hybrydowej
Trzech na pięciu pracodawców (59%) docelowo wdroży hybrydowy model pracy. Stanowi to wzrost o 14 pkt. proc. względem badania z czerwca 2021 r. –...