Klient firmowy dostępny również dla agenta
Nastały trudne czasy dla przedsiębiorców – rosnące lawinowo koszty, a co za tym idzie, konieczność podwyższania cen. Każdy przedsiębiorca wie, że zbyt wysoka cena...
Profilaktyka tym razem nie zdrowotna
O profilaktyce zdrowotnej napisano już wszystko lub niemal wszystko. Są to też względnie często poruszane tematy w gronie mniej lub bardziej znajomych sobie osób...
Algorytm nie zastąpi agenta
Cyfryzacja sprzedaży ubezpieczeń to proces, od którego nie ma ucieczki. Ale czy algorytmy, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja są w stanie zastąpić człowieka? Tylko...
Jesienne wyzwania multiagencyjne
Trudno obecny rok zaliczyć do najprostszych. Wojna po sąsiedzku, rosnąca inflacja, masowe szkody spowodowane przyrodą to tylko niektóre z czynników, które wpływają na naszą...
Agent w stylu slow
Każdy doradca ubezpieczeniowy chciałby, aby klienci sami się do niego zgłaszali: a) z prośbą o ofertę, b) z poleceniami do kolejnych klientów. Najciekawsze jest...
Uważność na kobiety
Od 11 lat rozmawiam z przedsiębiorcami o tym, jakie rozwiązania najlepiej zabezpieczą ich firmy oraz płynność finansową. Jednocześnie dbam, by w rozmowach tych zawsze...
Co wpływa na sukces w roli menedżera
Ciekawe, ile osób zajmujących pozycję menedżera zarządzającego zespołem pracowników lub współpracowników jest zadowolonych z wyników swojej pracy i ma poczucie panowania nad tym, co...
Drugie spotkanie praktyków
30 lipca w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się druga już konferencja Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych. Wybór terminu w samym środku lata,...
NNW dla dziecka to dopiero wstęp do sprzedaży
Wielu rodziców we wrześniu poszukuje ubezpieczenia NNW dla swojego dziecka. Coraz częściej decydują się na zakup takiej polisy u agenta zamiast w szkole. To...
Trzy największe zagrożenia rozwoju sieci sprzedaży
Własna sieć sprzedaży to z jednej strony wspaniały pomysł na rozwój bazy klientów. Z drugiej strony to jednak spore wyzwanie (czasami utrapienie) dla osób...