Czad na imprezie firmowej
Z racji blisko 30-letniego stażu w ubezpieczeniach i w wyniku zawodowych osiągnięć, ale też w wyniku zaproszeń, którym odmówić nie można, uczestniczyłem w wielu...
7 nawyków skutecznego agenta
Wiele lat temu na polskim rynku wydawniczym ukazała się jedna z najważniejszych książek biznesowych w historii: 7 nawyków skutecznego działania Stephena R. Coveya. I...
Czy w obecnych czasach potrzebujemy charyzmy w zarządzaniu
Nie od dziś wiadomo, że mamy często skłonności do popadania w skrajności. Najpierw jemy tylko masło, potem przerzucamy się na margarynę, a później znowu...
Twoje 3 problemy, moje rozwiązania
Pandemia sprawiła najpierw, że nauczyliśmy się pozyskiwać i obsługiwać klientów ubezpieczeniowych zdalnie. Następnie wymusiła na nas konieczność organizowania konferencji i szkoleń w ten sam...
Pięć pytań, bez których nie ma dobrego szkolenia z ubezpieczeń na życie
Ponad rok istnienia projektu szkoleniowego Życie w Multi to spotkania z ponad tysiącem multiagentów w całej Polsce i setki godzin pracy. Wymieniamy się wiedzą,...
Multiagencyjne hity i kity
Ostatnie pół roku w branży ubezpieczeniowej to czas, w którym m.in. wszedł w życie Nowy Ład i wybuchła wojna w Ukrainie, ale jednocześnie to...
Dlaczego zamożny klient jest ważny w rozwoju zawodowym agenta
Warto czasami zastanowić się nad tym, co jest prawdziwą miarą sukcesu w sprzedaży ubezpieczeń. Możemy wymieniać takie aspekty jak liczba klientów, ich poziom utrzymania...
Waga ankiety medycznej
Zgodnie z § 1 art. 815 k.c. ubezpieczający obowiązany jest podać do wiadomości ubezpieczyciela wszystkie znane sobie okoliczności, o które ubezpieczyciel zapytywał w formularzu...
Jak wyglądały ubezpieczenia w Polsce przed II wojną światową?
Dzięki archiwom cyfrowym online możemy się dowiedzieć, czemu w XIX wieku w Polsce ubezpieczano tylko „prawe” osoby albo ile kosztowało ubezpieczenie samochodu i domu...
Dlaczego czasami spadają wyniki sprzedaży
Część menedżerów związanych z branżą ubezpieczeniową często doświadcza niepewności dotyczącej wyników sprzedaży zespołu. Zamykając okres rozliczeniowy, martwią się o to, co będzie się działo...