Inspiracje - Strona 52 z 87 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Czad na imprezie firmowej

Z racji blisko 30-letniego stażu w ubezpieczeniach i w wyniku zawodowych osiągnięć, ale też w wyniku zaproszeń, którym odmówić nie można, uczestniczyłem w wielu...

7 nawyków skutecznego agenta

Wiele lat temu na polskim rynku wydawniczym ukazała się jedna z najważniejszych książek biznesowych w historii: 7 nawyków skutecznego działania Stephena R. Coveya. I...

Czy w obecnych czasach potrzebujemy charyzmy w zarządzaniu

Nie od dziś wiadomo, że mamy często skłonności do popadania w skrajności. Najpierw jemy tylko masło, potem przerzucamy się na margarynę, a później znowu...

Twoje 3 problemy, moje rozwiązania

Pandemia sprawiła najpierw, że nauczyliśmy się pozyskiwać i obsługiwać klientów ubezpieczeniowych zdalnie. Następnie wymusiła na nas konieczność organizowania konferencji i szkoleń w ten sam...

Pięć pytań, bez których nie ma dobrego szkolenia z ubezpieczeń na życie

Ponad rok istnienia projektu szkoleniowego Życie w Multi to spotkania z ponad tysiącem multiagentów w całej Polsce i setki godzin pracy. Wymieniamy się wiedzą,...

Multiagencyjne hity i kity

Ostatnie pół roku w branży ubezpieczeniowej to czas, w którym m.in. wszedł w życie Nowy Ład i wybuchła wojna w Ukrainie, ale jednocześnie to...

Dlaczego zamożny klient jest ważny w rozwoju zawodowym agenta

Warto czasami zastanowić się nad tym, co jest prawdziwą miarą sukcesu w sprzedaży ubezpieczeń. Możemy wymieniać takie aspekty jak liczba klientów, ich poziom utrzymania...

Waga ankiety medycznej

Zgodnie z § 1 art. 815 k.c. ubezpieczający obowiązany jest podać do wiadomości ubezpieczyciela wszystkie znane sobie okoliczności, o które ubezpieczyciel zapytywał w formularzu...

Jak wyglądały ubezpieczenia w Polsce przed II wojną światową?

Dzięki archiwom cyfrowym online możemy się dowiedzieć, czemu w XIX wieku w Polsce ubezpieczano tylko „prawe” osoby albo ile kosztowało ubezpieczenie samochodu i domu...

Dlaczego czasami spadają wyniki sprzedaży

Część menedżerów związanych z branżą ubezpieczeniową często doświadcza niepewności dotyczącej wyników sprzedaży zespołu. Zamykając okres rozliczeniowy, martwią się o to, co będzie się działo...
18,100FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie