Dlaczego sztuczna inteligencja jest jak koło?
No i stało się, sztuczna inteligencja po raz pierwszy pomogła mi w opracowaniu wywiadu. Może z tą inteligencją to nieco na wyrost, bo to...
Jak skutecznie reagować w sytuacjach problemowych
Przez całe moje życie zawodowe nie udało mi się przygotować na wszystkie potencjalne zachowania rozmówcy, czy to klienta, czy współpracownika. Różnimy się między sobą...
Co przed nami, brokerami?
Ostatni czas pokazał dobitnie, że na chwilę oddechu we współczesnym, konsumerycznym świecie liczyć nie możemy. Co więcej, wygląda na to, że za punkt honoru...
Dlaczego badanie potrzeb klienta nadal jest zaniedbywane
Każdy z nas z pewnością nie raz spotkał się z niepochlebną opinią na temat ubezpieczeń. Poziom społecznego zaufania do wypłat odszkodowań nie należy do...
Ze zdrowiem i długością życia wciąż u nas kiepsko
Dane z raportu „Sytuacja zdrowotna Ludności Polski i jej uwarunkowania 2022” opublikowanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy przydadzą się...
Noworoczna przerwa w dostawie prądu
Miałam napisać coś o nowej energii na nowy rok. 2022 był rokiem męczącym – zarówno zawodowo, bo wiele się w nim wydarzyło, jak i...
Niektórych katastrof można uniknąć
Z okazji 40. urodzin zrobiłam sobie prezent – pojechałam na warsztat rozwojowy dla kobiet do Nałęczowa. Traf chciał, że jedną z uczestniczek była agentka...
Wstaliśmy z kolan i stanęliśmy w kolejkach
Każdy z nas, kto ma bliski kontakt z klientem i służy pomocą przy realizacji roszczeń, wie, że ich skala narasta z tygodnia na tydzień....
Kult działań pozornych albo kult cargo
Działania pozorne to czynności podejmowane w celu wykazania się pracą. Wyniki tu nie mają żadnego znaczenia. Ważne, żeby „szef się nie czepiał”. A na...
Wyróżnij się albo zgiń
Platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, Instagram, TikTok i LinkedIn, stały się dla wielu osób źródłem kontaktu z otaczającym ich światem. Ludzie poszukują tam...